کد خبر : 1726974 | 02 دی 1399 ساعت 19:10 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

رفیعی در مسیر ماموریت بزرگ محرم نویدکیا

سروش رفیعی بار دیگر توانست با نمایشی موفق کار را در ترکیب سپاهان به پایان برساند تا عملکرد خوبش طی دیدارهای اخیر را تداوم بخشد.

رفیعی در مسیر ماموریت بزرگ محرم نویدکیا

به گزارش "ورزش سه"، هافبک تکنیکی سپاهان در دومین فصل حضورش در سپاهان اینبار زیر نظر محرم نویدکیا که جز هافبک‌های طراز اول فوتبال ایران محسوب می‌شد، توانست نمایش چشم نوازی از خود به جا بگذارد و تیمش را در خط میانی برای دستیابی به پیروزی خارج از خانه مقابل مس رفسنجان کمک کند.

 

سروش رفیعی که بعد از جدایی از پرسپولیس و حضور در سپاهان فصل را علیرغم نتایج نامطلوب طلایی‌پوشان به خوبی پایان رسانده بود و از نظر عملکرد کیفی جزو نفراتی بود که نمرات بالایی از سایت‌های آماری دریافت کرده بود، در فصل جدید نیز توانسته شرایط را به همان شکل پیش ببرد. رفیعی که بعد از انجام سه بازی ابتدایی به دلیل محرومیت یک دیدار این تیم را از دست داده بود، در بازگشت به ترکیب طلایی‌پوشان توانسته بار دیگر اعتماد محرم نویدکیا را به خود جلب کند.

 

هافبک تکنیکی سپاهان در بازی امروز تیمش برابر مس رفسنجان و در شرایطی که بازیکنان این تیم با توجه به ناآشنایی با زمین چمن مصنوعی به دردسر افتاده بودند، در ادامه توانست نبض بازی را در میانه میدان در دست بگیرد و با رهبری فاز تهاجمی تیم، در تلاش برای تغییر نتیجه کار را به خوبی پیش ببرد.

 

 

1512084

 

 

رفیعی که در صحنه گل اول این تیم که توسط سجاد شهباززاده به ثمر رسیده بود، در باکس محوطه جریمه مس رفسنجان حاضر بود و قصد داشت ارسال موفقی که از سمت راست صورت گرفته بود را با ضربه سر وارد دروازه ناصر سالاری کند، تنها موفق به تاثیر کوچکی در جهت توپ شد تا با غافلگیری مدافعان حریف، این شهباززاده باشد که در ادامه روند موفق گلزنی، بار دیگر سپاهان را به هدف برساند.

 

نوید کیا که در دوران بازیگری یکی از هافبک‌های خوش تکنیک و طراح قابل اعتنای فوتبال ایران محسوب می‌شد، اکنون در پست جدید خود به عنوان سرمربی طلایی‌پوشان نیز توجه زیادی به بخش میانی تیمش دارد و البته با وجود هافبک‌های قابل اعتمادی مثل سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی، دانیال اسماعیلی‌فر و ... یکی از تیم‌های ثروتمند در این بخش محسوب می‌شود و به دنبال این است تا با اتکا به این پتانسیل در ادامه لیگ بعد از مدت‌ها موفقیت بزرگی را نصیب فوتبال اصفهان و تیم سپاهان کند و باید دید سروش رفیعی و دیگر هم‌تیمی‌هایش قادر به انجام این ماموریت بزرگ خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها