کد خبر : 1727012 | 02 دی 1399 ساعت 23:41 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان با درخشش حسینی به قلعه‌نویی رسید (عکس)

محمدرضا حسینی زننده گل دوم سپاهان برابر مس رفسنجان بود و گل سجاد شهباززاده هم با پاس او به ثمر رسید.

سپاهان با درخشش حسینی به قلعه‌نویی رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،   سپاهان در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در شرایطی به مصاف تیم فوتبال مس رفسنجان رفت که 10 امتیازی بود و با شکست 2 بر 1 شاگردان محمد ربیعی به صدر جدول رده بندی رسید و با 13 امتیاز و البته تفاضل گل کمتر، همسایه امیرقلعه نویی  و گل گهر در صدر جدول رده بندی شد. 


در این مسابقه محمدرضا حسینی و نمایشی که او در بخش هجومی طلایی پوشان ارائه داد، یکی از دلایل اصلی پیروزی شاگردان نویدکیا بود.

 

 

1556049

 


او که پیش تر دو مرتبه در جریان دو دیدار برابر گل گهر سیرجان و نساجی مازندران گلزنی کرده بود، مقابل مس رفسنجان هم سومین گل فصلش را روی پاس سروش رفیعی وارد دروازه سالاری کرد و پاس منجر به گل اول تیمش توسط سجاد شهباززاده را نیز ارسال کرد تا کلیدی ترین بازیکن تیمش در هفته هشتم مسابقات لقب بگیرد.


حسینی بازیکن خوش اخلاق طلایی پوشان در این مسابقه چند بار هم پاس کلیدی ارسال کرد و در صورتی که همین فرم را در بازی های آینده حفظ کند، می تواند مهره ای اثربخش در مسیر قهرمانی یا بازگشت سپاهان به آسیا باشد.

 

 

1556048

 


در این مسابقه البته بخش تهاجمی سپاهان و همینطور امید نورافکن مدافع چپ این تیم و پیام نیازمند در چارچوب دروازه، نمایش بسیار خوبی داشتند و در تیم حریف نیز سجاد آشوری توانست نمره بالای 7 را بگیرد، تا در روزی که مس نیز تیم بسیار قابل احترامی نشان داد، این شاگردان نویدکیا باشند که سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را به حساب خودشان واریز کنند.

 

1556047

 

1556051

 

1556052

دیدگاه‌ها