کد خبر : 1727022 | 03 دی 1399 ساعت 01:10 | 62.3K بازدید | 7 دیدگاه

یوونتوس ۰-۳ فیورنتینا؛ همه‌کار کردند تا ببازند!

یوونتوس در دیداری خانگی مقابل فیورنتینا با نتیجه ۳-۰ شکست خورد.

یوونتوس ۰-۳ فیورنتینا؛ همه‌کار کردند تا ببازند!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آندره‌آ پیرلو در این دیدار در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی با اخراج خوان کوادرادو ۱۰ نفره شدند و در نهایت بازی را با سه گل واگذار کردند. گل دوم بنفش‌ها را ساندرو به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد اما تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که فیورنتینا به گل رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که با پاس در عمق عالی فرانک ریبری، دوشان ولاهوویچ صاحب فرصت شد و  در موقعیت تک به تک با شزنی، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

1556080


بعد از این گل بازیکنان یوونتوس ابتکار عمل را در دست گرفتند اما چیزی نمانده که روی اشتباه لئوناردو بونوچی، تیم میهمان در دقیقه ۱۴ به گل دوم برسد اما خود او جبران کرد و مانع گلزنی ریبری شد. 
اما در دقیقه ۱۸ کار برای یوونتوس سخت‌تر شد. خطای شدید خوان کوادرادو روی کاستروویلی را داور ابتدا با کارت زرد جریمه کرد اما پس از استفاده از  VAR، کارت قرمز را به بازیکن کلمبیایی یووه نشان داد.
فیورنتینا از برتری نفری استفاده کرد و بازی را در دست گرفت. در دقیقه ۲۷، بار دیگر بونوچی مرتکب اشتباه شد تا بازیکنان میهمان صاحب موقعیت شوند ولی ضربه کاستروویلی را شزنی مهار کرد.

در ادامه بازیکنان یووه برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه رو دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. در دقیقه ۳۷ بود که روی اشتباه میلینکوویج، رونالدو صاحب موقعیت شد اما واکنش خوب دراگوفسکی، مانع از باز شدن دروازه فیورنتینا شد. در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری ۱-۰ فیورنتینا به پایان رسید.

 

1556081

 

نیمه دوم را یوونتوسی‌ها بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی رو دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه ۵۷، دانیلو با یک ارسال خوب، رونالدو را صاحب موقعیت کرد اما پرچم کمک داور، باعث توقف ستاره پرتغالی شد. برتری میزبان ادامه داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد. 
با رسیدن به دقایق پایانی، بازیکنان میهمان هم برای زدن گل‌‌های بعدی پیش کشیدند و سرانجام در دقیقه ۷۶، این فیورنتینا بود که به گل دوم رسید. روی یک حمله تیمی بود که توپ بعد از چند رفت و برگشت، در سمت چپ به بیراگی رسید و ارسال خطرناک او به دهانه دروازه را ساندرو به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. 
یوونتوسی‌ها هنوز از شوک دریافت این گل خارج نشده بودند که در دقیقه ۸۱، گل سوم را دریافت کردند. این بار هم بیراگی در نقش گل‌ساز ظاهر شد و ارسال زمینی او را کاسرس در دهانه دروازه تبدیل به گل کرد. 

 

1556082


در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و بازی با نتیجه ۳-۰ به سود فیورنتینا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها