کد خبر : 1727127 | 03 دی 1399 ساعت 16:03 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

میرالم پیانیچ بالاخره بارسلونایی شد!

ستاره بوسنیایی بارسلونا که تابستان از یوونتوس جذب شد بالاخره توانست شب گذشته خودش را با سبک بازی تیم جدیدش وفق دهد.

میرالم پیانیچ بالاخره بارسلونایی شد!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، میرالم پیانیچ بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در یوونتوس بالاخره در تابستان از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال اسپانیا تجربه کند. هافبک بوسنیایی تا به اینجای فصل در 13 مسابقه برای بلوگرانا به میدان رفته اما از مدت زمانی که به او بازی می‌رسد، خیلی راضی نیست.

او دو هفته پیش در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت صراحتا گفت که دلیل کم بازی کردن در بارسا را نمی فهمد.

 

 

1556234

 

 

پیانیچ شب گذشته از ابتدا در ترکیب بارسا برابر وایادولید به میدان رفت و بالاخره نمایشی در حد انتظار را ارائه داد تا ثابت کند در حال وفق پیدا کردن با سبک و فلسفه باشگاه کاتالان است.

پیانیچ در برتری 0-3 بارسا 123 لمس توپ داشت(بیش از هر بازیکنی) و با 106 پاس صحیح از این حیث بهتر از تمام هم تیمی هایش کار کرد. او در تمام بازی تنها 4 پاس اشتباه داد و به عبارتی 96.4 درصد پاس های او به مقصد رسیدند.

پیانیچ در میانه زمین رهبر تیم بود و نقش یک رابط خوب را بین دفاع و حمله بر عهده داشت. او به موقع به بازی سرعت می داد و به موقع نیز سرعت را می گرفت. پیانیچ در کارهای دفاعی نیز مشارکت داشت و 10 بار موفق به توپگیری از بازیکنان حریف شد. سه بار بازیکنان حریف را مجبور به خطا کرد و تنها 5 توپ از دست داد.

رونالد کومان هفته گذشته گفته بود که پیانیچ باید منتظر یک فرصت بماند تا بتواند یک بازی کامل در میدان باشد؛ این فرصت شب گذشته نصیبش شد و به خوبی نیز استفاده کرد.

 

 

1552818