کد خبر : 1727165 | 03 دی 1399 ساعت 18:40 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: انتظار تقابل با بهترین آرسنال را دارم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی معتقد است این تیم با وجود فرم نه چندان خوب آرسنال طی هفته‌های اخیر کار دشواری مقابل آنها پیش رو خواهد داشت.

لمپارد: انتظار تقابل با بهترین آرسنال را دارم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس مهمان تیم بحران زده آرسنال خواهد بود. آبی های لندن بعد از دو شکست ناامید کننده، دوشنبه شب با سه گل وستهام را شکست دادند و اکنون برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در دیدار برابر آرسنال نیاز مبرم دارند.

 

فرانک لمپارد سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آرسنال گفت: " نمی‌خواهم در مورد این که آیا آرسنال برای سقوط نکردن می‌جنگد یا خیر صحبت کنم. آنها تیم بسیار خوبی هستند و از یک مربی عالی نیز برخوردارند اما طی چند بازی گذشته با نتایج بدی روبرو شده اند. آرسنال از کیفیت بالایی برخوردار است و این تنها نگرانی من محسوب می شود.

 

 

1556283

 

 

با وجود نتایج بد قطعاً آنها انگیزه زیادی برای پیروزی در دربی خواهند داشت و من انتظار دارم که ما در مقابل بهترین آرسنال قرار بگیریم."

 

اوضاع سخت میکل آرتتا: " خیلی دوست ندارم در مورد سایر مربیان صحبت کنم چرا که از هزاران چیزی که او در طول روز با آنها سر و کار دارد اطلاع ندارم. اظهار نظر در مورد دیگر مربیان کار دشواری است."

 

عدم موفقیت تیمو ورنر در گلزنی: " من احساس نمی کنم که او ناامید باشد. در قامت یک مهاجم شما همواره به دنبال گلزنی هستید اما برخی مواقع شرایطی به وجود می‌آید که این اتفاق رخ نمی‌دهد. او به تلاش خود ادامه خواهد داد و مطمئنا روند گلزنی اش فرا خواهد رسید."

 

 

1554066

 

 

فرانک لمپارد همچنین در این کنفرانس خبری تایید کرد که حکیم‌زیاش ستاره مراکشی چلسی به دلیل مصدومیت مقابل آرسنال غایب خواهد بود.

دیدگاه‌ها