کد خبر : 1727195 | 03 دی 1399 ساعت 20:55 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

پسر آنچلوتی و تشبیه ستاره اورتون به کریس رونالدو

داویده آنچلوتی، پسر کارلو آنچلوتی و دستیار او در اورتون تمجید ویژه ای از ستاره انگلیسی این تیم یعنی کالورت لوین انجام داد.

پسر آنچلوتی و تشبیه ستاره اورتون به کریس رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، کالورت لوین در این فصل عملکرد خیره کننده ای در ترکیب اورتون داشته و در 16 مسابقه برای این تیم موفق به ثبت 14 گل شده است؛ موضوعی که باعث شد او به تیم ملی انگلیس نیز دعوت شود.

 

در همین ارتباط داویده آنچلوتی، پسر و دستیار کارلتو در اورتون به تمجید ویژه از ستاره انگلیسی پرداخته و می گوید: " او بازیکن خاصی است. شما می توانید بازی به بازی پیشرفت او و اینکه می تواند در این لیگ رقم زننده تفاوت‌ها باشد را مشاهده کنید؛ کاری که اصلا آسان نیست. به خصوص از نظر بدنی، دشوار است بازیکنی را در این لیگ ببینیم که از دیگران بهتر باشد."

 

 

1535864

 

 

آنچلوتی پسر در ادامه گفت: " البته کالورت در آغاز راه است اما همانطور که گفتم بازی به بازی من پیشرفت‌های بزرگش را تماشا می کنم. همچنین در تمرینات او به سختی برای پیشرفت کردن تلاش می کند. یکی از استعدادهای او این است که بدن خود را به خوبی می‌شناسد و احساسش را به خوبی درک می‌کند که اصلا امری عادی محسوب نمی شود. به عنوان مثال کریستیانو رونالدو بازیکنی مثل او بود و به خوبی وضعیت بدن خود را درک می‌کرد."

دیدگاه‌ها