کد خبر : 1727228 | 03 دی 1399 ساعت 23:49 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیمو ورنر:

کانته بهترین آدم روی کره زمین است!

تیمو ورنر، ستاره جدید جلسی به تمجید از انگولو کانته پرداخته است.

کانته بهترین آدم روی کره زمین است!


به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر در فصل تابستان مورد توجه تیم های فراوانی از جمله رئال مادرید و لیورپول قرار داشت، اما در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت داده و راهی این تیم شود. حالا به نظر می رسد تیمو ورنر در همین بدو ورود به رختکن چلسی رابطه بسیار خوبی با انگولو کانته پرداخته و به شدت با این هافبک فرانسوی صمیمی شده است.

 

1556346

 

تیمو ورنر گفت: "ما این همه بازیکن خوب در رختکن چلسی داریم، اما یکی نفر از نظر من خاص است. حتی اگر بسیاری در گذشته به ستایش از انگولو کانته پرداخته و از او تمجید کرده باشد نیز من علاقمندم از او تعریف کنم. از نظر من انگولو کانته در زندگی بیرون از مستطیل سبز نیز انسانی فوق العاده است.

 

در زمان نیز لحظه ای که تصور می کنید او قادر به بازپی گیری توپ نیست، انگولو کانته به یکباره از پشت ظاهر شده و توپ را می رباید که این تونایی او فوق العاده است. گرچه پیش از این نیز می دانستم کانته احتمالا در شش هافبک برتر جهان جای دارد، اما او همیشه در تمرینات من را غافلگیر می کند و وجود کانته در تیم شما یک نعمت است. البته مهم تر نیز اینکه او بهترین انسان روی کره زمین است. به عنوان مثال، او در تمرین از پشت زمین خورده و خود کانته اول از همه و قبل از دیگران به خودش می خندد."

دیدگاه‌ها