کد خبر : 1727231 | 04 دی 1399 ساعت 00:14 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: تعویض گرت بیل؟ خودش خواست!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام کار تیمش برای فتح جام اتحادیه را دشوار توصیف کرد.

مورینیو: تعویض گرت بیل؟ خودش خواست!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در خانه استوک موفق به کسب پیروزی 1-3 و صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت های جام اتحادیه شد. گرت بیل که در این دیدار گل اول تیمش را به ثمر رساند در ادامه مسابقه تعویض شد و ژوزه مورینیو احساس درد و درخواست خود این بازیکن را علت این تصمیم خوانده است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "در نیمه اول خوب بازی کردیم، آنها چندان توپ را لمس نکردند و فقط یک ضربه به سمت چارچوب و فقط یک کرنر داشتند. اما ما به جای اینکه کار حریف را تمام کنیم شرایط را برای خودمان دشوار می سازیم و در ادامه بازی به ثبات و نگرش صحیح برای کسب برتری نیاز داشتیم.

 

1552354

 

دو مسابقه بسیار دشوار برای کسب عنوان قهرمانی در جام اتحادیه خواهیم داشت. تیم هایی که به این مرحله رسیده اند همگی رقبایی دشوار خواهند بود. ما در نیمه نهایی حضور داریم و برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه خواهیم کرد.

 

اشتباه دله آلی روی گل استوک؟ از نظر من بازیکنی که در این پست بازی می کند باید برای تیم خودش خلق موقعیت کند نه برای حریف. استوک ضدحملات زیادی را روی دروازه ما ترتیب داد و من از این اتفاق ناراحت شدم.

 

تعویض گرت بیل؟ این تصمیم خودش بود و گرت بیل کمی احساس درد می کرد. ما بلافاصله که وارد رختکن شدیم، گرت بیل من را در جریان این موضوع قرار داد."

دیدگاه‌ها