کد خبر : 1727256 | 04 دی 1399 ساعت 09:16 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهم زنده بمانم!

فریاد شهرخودروی ده نفره با دست خالی

شاگردان رحمتی باوجود یک یار کمتر، بازی باخته را با تساوی عوض کردند.

فریاد شهرخودروی ده نفره با دست خالی

شهرخودرو روز گذشته در حالی مقابل آلومینیوم قرار گرفت که اصلا شرایط مناسبی نداشت. علاوه بر نتایج ضعیف هفته های گذشته که این تیم را به رده های پایینی جدول رده بندی کشانده بود و حواشی ایجاد شده مربوط به وضعیت هتل شب قبل از مسابقه تا دست خالی کادر فنی برای برآورده کردن توقع فوتبالدوستان خراسانی مقابل حریف تازه لیگ برتری شده.


شاگردان رحمتی بازی را با استرس و خطاهای بی دلیل و پرتعداد آغاز کردند. همین مساله هم باعث شد روی یک ضربه ی آزاد دروازه سعید جلالی راد باز شود. آن هم روی ارسالی که ارتفاع پایینی داشت و تقریبا روی نقطه پنالتی فرود می آمد.


جاگیری اشتباه بازیکن خطاکار شهرخودرو یعنی آزاد جعفرزاده کاری کرد که آلومینیوم از میزبان پیش بیافتد.


فشار روانی ناشی از گل خورده می رفت تا جریان بازی را از دست شاگردان رحمتی خارج کند اما میدان داری اکبر صادقی، هافبک باتجربه و تمام نشدنی شهرخودرو مانع این اتفاق شد. در نهایت خود او با شوتی سرکش و دیدنی از کنج محوطه جریمه کار را به تساوی کشاند.


روند بازی می رفت به روال قابل انتظار یعنی پاسکاری های پرتعداد بازیکنان شهرخودرو و تجمع در یک سوم دفاعی آلومینیوم بیانجامد که بازهم جاگیری نامناسب هنگام ضربه کرنر گل دوم شاگردان خطیبی را در پی داشت. آن هم توسط بازیکنی با قامت کوتاه و در تجمع نفرات دو تیم.


پس از این گل بازیکنان شهرخودرو بخصوص بازیکنان تازه وارد پرشمار و جوانش روی به بازی احساسی آوردند. دو خطای شدید صادق صادقی در زمین حریف منجر به اخراج او از زمین در دقیقه ۴۴ مسابقه شد تا کار در نیمه دوم برای میزبان بشدت سخت شود.

 

 

1556423

 


آلومینیوم که در نیمه نخست با تجمع در زمین خودی و بهره بردن از ضدحملات و البته دل بستن به ضربات ایستگاهی توانسته بود به نتیجه ی دلخواه دست یابد باوجود ده نفره شدن میزبان دچار سردرگمی تاکتیکی شد. آنها انتظار داشتند گل های بیشتری وارد دروازه میزبان کنند غافل از آنکه همان چهار ۵ بازیکن باتجربه ی شهرخودرو توانستند بازی را به نفع این تیم اداره کنند. و حسین مهربان که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود توانست روی اشتباه مدافع حریف در دقیقه ۵۷ گل تساوی دیدار را به ثمر برساند.


البته چند واکنش مناسب از سعید جلالی راد نتیجه ی تساوی را برای شهرخودرو حفظ کرد تا مشخص شود رحمتی اگر می خواهد دروازه تیم تحت هدایتش به راحتی باز نشود باید به شاگردانش توصیه کند کمتر به رقبا خطا بدهند و همچنین روی جاگیری مدافعان در ضربات ایستگاهی نیز بیشتر کار کند.


آنهاو البته فوتبالدوستان مشهدی همچنین باید بدانند این دوران گذار برای هر تیمی و البته شهرخودروی جدید وجود دارد که به سختی هم خواهد گذشت. بخصوص آنکه تیم در مالکیت شخصی است و خصوصی اداره می شود پس اوضاع اقتصادی کرونازده و مالی مجموعه شهرخودرو روی عملکرد و کارایی تیم تاثیر مستقیم دارد. پس کافی است لیگ بیستم در مورد این تیم مدارا و صبوری شود و حداقل توقع نتیجه گیری از آن نرود. این شهرخودرو با همه ی مشکلات همین که بتواند در لیگ بیست و یکم نیز حضور داشته باشد باید راضی بود، هرچه باشد آنها از معدود تیم های لیگ برتری هستند که صنعتی و دولتی نیستند و بقایشان جای امیدواری برای فوتبال خصوصی کشور.

 

مهدی بشکنی

دیدگاه‌ها