کد خبر : 1727280 | 04 دی 1399 ساعت 10:29 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهربان: ده نفره خیلی خوب به بازی برگشتیم

شهرخودرو در خانه توانست مقابل آلومینیوم اراک با یک امتیاز زمین را ترک کند.

مهربان: ده نفره خیلی خوب به بازی برگشتیم 

به گزارش ورزش سه؛ حسین مهربان زننده یکی از گل های شهر خودرو در دیدار تیمش با حریف را کی بود او در خصوص این دیدار با خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود هم تیم ما و هم تیم آلومینیوم اراک برای بردن به زمین آمده بودندو به نظر من داور چنین کار ما را سخت و بازیکن ما را در دقیقه ۴۴ اخراج کرد. در نیمه دوم نکاتی که آقای رحمتی در رختکن گفته بود را انجام دادیم و توانستیم به گل برسیم و بازی را با نتیجه تساوی تمام کنیم.


او در خصوص گلی که به ثمر رساند داد: خدا را شکر توانستن در یک روز سخت به تیم کمک کنم و موثر واقع شوم. امیدوارم در هفته آینده بتوانند این روند را ادامه دهم .


این بازیکن در خصوص اعتراض کادر فنی شهر خودرو به داوری اضافه کرد: رسانه اول پای صادق صادقی سر خورد و داور به او کارت داد که به نظر من تصمیمش بسیار سختگیرانه بود و برخورد دوم کارت زرد داشت اما در صحنه آول کارت دادن  خیلی سختگیرانه بود حالا امیدوارم کارشناسان نظر قطعی را بدهند .


 مهربان در پایان در خصوص دیدار بعدی با تراکتور افزود: با توجه به نتایجی در هفته گذشته گرفتیم شرایطمان خیلی سخت است و دو باخت و یک تساوی داشتیم ، از هفته های آینده قطعا عملکرد بهتری خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها