کد خبر : 1727281 | 04 دی 1399 ساعت 10:30 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که ده نفره شد و نباخت

پیکان مدیون دریس و دفاع تارتاری!

سنگربان جوان و بلندقامت پیکان با چند واکنش زیبای خود نگذاشت تا شاگردان ابراهیم صادقی بتوانند با پیروزی دربی خودروسازان را به پایان ببرند.

  پیکان مدیون دریس و دفاع تارتاری! 

به گزارش "ورزش سه" در پایان دوئل خودروسازان میان شاگردان ابراهیم صادقی و مهدی تارتار، دو تیم به تساوی رضایت دادند تا کار با تقسیم امتیازات به پایان برسد؛ اما شاگردان صادقی این فرصت را داشتند تا بتوانند مقابل حریف ده نفره خود کامبک بزنند و جشن دومین پیروزی خود در لیگ بیستم را در ورزشگاه شهدای شهر قدس به پا کنند اما عملکرد خوب خط دفاعی پیکان و به ویژه سنگربان این تیم مانع از این اتفاق شد.

 

سایپایی‌ها که نسبت به حریف خود موقعیت گلزنی بیشتری را روی دروازه پیکان خلق کردند و نیمی از شوت‌هایشان در درون چارچوب هم بود، تنها عایدی‌شان از دیدار امروز تک گل رضا جعفری بود که روی غفلت دفاع پیکان به ثمر رسید و به جز گلزنی جعفری، سایر حملات این تیم حاصلی برای شاگردان صادقی نداشت و دریس مقابل ضربات مهاجمان سایپا نیز به خوبی ایستادگی کرد.

 

اوج درخشش سنگربان 2 متری پیکان در اواخر بازی و دقیقه 83 بود که او روی ضربه تماشایی محمدرضا سلیمانی، واکنشی زیبا از خود نشان داد و مانع از آن شد تا توپ برای دومین بار وارد دروازه پیکان شود؛ البته دریس در دیدار با سایپا، یکبار هم داور را فریب داد و توپ را از خارج محوطه با دست برداشت اما این رفتار او از چشمان عبدالنبی پورخلف دور ماند.

 

نمایش قابل‌قبول محمد دریس در خط دروازه پیکان باعث شد تا شاگردان ابراهیم صادقی نتوانند به دومین پیروزی خود برسند و از برتری نسبی‌شان نسبت به دیگر حریف خودروساز خود بهره ببرند تا این‌چنین ششمین تساوی سایپا در هشتمین دیدار خود در لیگ بیستم به ثبت برسد و آن‌ها در جایگاه دهم جدول رده‌بندی مستقر شوند.

دیدگاه‌ها