کد خبر : 1727308 | 04 دی 1399 ساعت 12:42 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

اوزیل: خیلی از آرسنالی ها دلتنگ آرسن ونگر هستند

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال ابراز امیدواری کرد که این تیم طی هفته آینده نتایج بهتری کسب کند.

اوزیل: خیلی از آرسنالی ها دلتنگ آرسن ونگر هستند

به گزارش "ورزش سه"، آخرین حضور مسوت اوزیل در ترکیب آرسنال به تاریخ 7 مارس بر می گردد. جایی که او در دیدار برابر وستهام برای توپچی ها به میدان رفت.

 

همین وضعیت ناامیدکننده اوزیل در آرسنال و خط خوردن او از لیست این تیم باعث شده شایعاتی درباره جدایی احتمالی او در ژانویه به گوش برسد. با این حال اگر این اتفاق رخ ندهد، او احتمالاً در تابستان آینده به شکل رایگان از جمع توپچی ها جدا خواهد شد.

 

 

1551456

 

 

مسوت اوزیل حالا در یک پرسش و پاسخ توئیتری به وضعیت بد این روزهای آرسنال و نتایج ضعیف این تیم واکنش نشان داده است. او در این باره نوشت: " نه فقط برای من بلکه زمان بسیار دشواری برای همه افراد حاضر در باشگاه محسوب می‌شود. وضعیت برای همه ناامید کننده است.

 

البته من آرزو می کنم که بتوانم به ویژه در حال حاضر به تیم کمک کنم اما تا زمانی که فرصتی پیدا نکنم امیدوارم که خیلی زود دوباره نتایج بهتری بگیریم."

 

 

1556525

 

 

اوزیل در بخشی دیگر در مورد سرمربی سابق آرسنال یعنی آرسن ونگر نوشت: " او واقعاً یک سرمربی خارق العاده بود. و همچنین مانند یک پدر برای من و همه بازیکنان دیگر. من فکر می کنم خیلی از افراد حاضر در اطراف باشگاه آرسنال دلتنگ او هستند."

دیدگاه‌ها