کد خبر : 1727322 | 04 دی 1399 ساعت 14:33 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

هدفگذاری پیکان نتایج بهتر نسبت به فصل قبل است

محمدی: هیچ فشاری روی اعضای تیم پیکان نیست

مدیرعامل باشگاه پیکان می گوید بازیکنان تیمش روز گذشته با تلاش زیاد توانستند با 10 بازیکن یک امتیاز بگیرند و این قابل قبول است.

محمدی: هیچ فشاری روی اعضای تیم پیکان نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران روز گذشته در حالی که از دقیقه 62 ده نفره شده بود، مقابل سایپا به تساوی یک بر یک رسید. اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان بعد از این مسابقه درباره شرایط بازی بیان کرد: به هردو تیم خسته نباشید و خدا قوت می گویم. ما بعد از باخت هفته گذشته مقابل تراکتور که البته منصفانه هم نبود، تمام سعی کردیم که امروز از نظرذهنی و روانی ریکاوری شویم و این اتفاق به خوبی رخ داد. ما گل اول را هم زدیم، موقعیت هایی داشتیم اما بعد از 10 نفره شدن تیم فشار زیاد شد و طبیعی هم بود. تلاش تیم و کادرفنی و برنامه ریزی آنها ارزشمند بود. البته خوشحالیم که در دقایق پایانی بچه ها 30 دقیقه توانستند 10 نفره دفاع کنند و یک امتیاز برداشت کنند. 


وی ادامه داد:به هر حال تیم سایپا هم قابل احترام است. باشگاه سایپا هم مثل ما یک باشگاه ریشه دار است که به تیم های پایه و آکادمی اهمیت می دهد. در مجموعه هردو تیم بازیکنان جوان زیادی حضور دارند که این بر جذابیت های بازی اضافه می کرد. اتفاق حاشیه ای خاصی هم نیفتاد و من خوشحالم از نمایشی که هردو تیم در زمین داشتند.


مدیرعامل پیکان درباره حضور نفرات جوان پرتعداد در ترکیب تیمش گفت: قطعا هسته اصلی تیم ما همین بازیکنان جوان هستند. با همین بازیکنان شهرخودرو و گل گهر را بردیم. می توانستیم آلومینیوم و ذوب آهن را هم ببریم. امروز هم می توانستیم برنده باشیم. این نشان می دهد تیم ما پتانسیل خوبی دارد. با این حال نباید فشار روانی زیادی روی بازیکنان ایجاد کنیم. 


محمدی در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: در این دوران کرونایی و جدول فشرده بازی ها نفرات جوان و با انرژی هستند که به تیم کمک می کنند. ما خوشبختانه روی نیمکت هم بازیکن جوان زیاد داریم و نگرانی ای وجود ندارد. 


وی در پایان افزود: هدفگذاری ما در این فصل ارتقای تیم پیکان در جدول رده بندی نسبت به فصل گذشته است. هیچ فشاری هم روی کادرفنی و بازیکنان وجود ندارد. امیدواریم بهترین عملکرد را در این فصل داشته باشیم.

دیدگاه‌ها