کد خبر : 1727329 | 04 دی 1399 ساعت 14:37 | 27.4K بازدید | 2 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

متاسفم که بنزما هرگز برنده توپ طلا نمی شود

ستاره بلغاری سابق فوتبال معتقد است کریم بنزما در دوران فوتبالش قدر ندیده است.

متاسفم که بنزما هرگز برنده توپ طلا نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب با دو گل کاسیمیرو و کریم بنزما توانست حریف سرسخت خود گرانادا را مغلوب کند.

هر دو گل رئال در نیمه دوم به ثمر رسید. کاسیمیرو با ضربه سر روی سانتر آسنسیو و کریم بنزما دقیقه 93 با یک حرکت فردی و ضربه پای چپ زمین عالی خود خیال رئال را از بابت پیروزی راحت کرد.

 

 

1556541

 

 

بنزما پاسی از ایسکو دریافت کرد و از سمت راست به مرکز محوطه جریمه پیشروی کرد. او از بیرون محوطه با ضربه پای چپ توانست گل هشتم خود در لالیگا را به ثمر برساند. به این ترتیب کریم حالا همراه با جرارد موره نو و یاگو آسپاس صدرنشین جدول گلزنان است. کریم 5 پاس گل نیز داده تا با 13 تاثیرگذاری مستقیم در گل های رئال همراه با آسپاس تعیین کننده ترین بازیکن لالیگا هم لقب بگیرند.

 

 

1556387

 

 

دیمیتار برباتوف ستاره بلغاری سابق منچستریونایتد در مورد بنزما گفت:« افسوس که کریم بنزما نمی تواند هیچ وقت فاتح توپ طلا شود چرا که این جایزه نامزدهای جدی تری دارد. جدای از رونالدو و لیونل مسی؛ برای مثال روبرت لواندوفسکی، نیمار و کیلیان امباپه را می توان نام برد. اینها باعث می شوند کریم بنزما با وجود اینکه شایسته اش است، به توپ طلا نرسد.»

 

برباتوف ادامه داد:« همیشه از بنزما تمجید کرده ام چرا که به نظرم بازیکن فوق العاده ای است. خوشبختانه در یکی دو سال اخیر بیش از همیشه درخشیده و ستاره رئال شده است. او حالا یک بازیکن الگو و مرجع در دنیاست. آمار گلزنی بنزما باورنکردنی است که بسیاری از آنها سه امتیازی و حیاتی بوده اند؛  با این وجود هیچ وقت آنچنان که باید قدر ندیده است.»

 

دیدگاه‌ها