کد خبر : 1727358 | 04 دی 1399 ساعت 17:42 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

پایان کار ستاره جنجالی در اتلتیکومادرید

دیه گو کاستا در انتقاللات زمستانی برای همشه به دوران حضورش در اتلتیکو پایان خواهد داد.

پایان کار ستاره جنجالی در اتلتیکومادرید

به گزارش "ورزش سه"، دیه گو کاستا سال 2010 بود که از وادیادولید به اتلتیکو مادرید پیوست. او سال 2012 را قرضی در رایو وایکانو توپ زد ولی پس از بازگشت تبدیل به یک چهره موثر زیر نظر دیه گو سیمئونه شد. درخشش کاستا باعث شد او سال 2014 راهی چلسی شود ولی سه سال بعد به اتلتیکو بازگشت هرچند که دیگر نتوانست درخشش مقطع اول حضورش در باشگاه مادریدی را تکرار کند.

 

 

1175231

 

 

تابستان امسال شایعات زیادی در مورد جدایی کاستا به گوش می رسید و به خصوص پس از پیوستن لوئیس سوارز به اتلتیکو بسیاری جدایی کاستا را قطعی می دانستند ولی او در نهایت ماندنی شد. فصل جاری به کاستا چندان بازی نرسیده و یکی دو مصدومیت هم مزید بر علت شده تا او به پایان حضورش در اتلتیکو نزدیک تر شود.

 

 

1517433

 

 

طبق ادعای آاس، دیه گو کاستا با اتلتیکو تمدید نخواهد کرد و احتمالا همین زمستان به یکی از پیشنهاداتش از ایتالیا، انگلیس و حتی ترکیه پاسخ مثبت خواهد داد. از ناپولی، تاتنهام، اورتون و فنرباغچه به عنوان باشگاه های خواهان ستاره جنجالی برزیلی-اسپانیایی نام برده می شود.

اتلتیکو سال 2017 برای بازگرداندن کاستا 60 میلیون یورو هزینه کرد و این زمستان آخرین فرصت برای اتلتیکو است تا از فروش او مبلغی به دست بیاورد.

 

دیدگاه‌ها