کد خبر : 1727383 | 04 دی 1399 ساعت 21:40 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

زیدان؛ حامی بزرگ هازارد یا مانع ستاره بلژیکی؟

ادن هازارد که ظاهرا مصدومیت را پشت سر گذاشته بی‌تاب بازی برای رئال مادرید است ولی گویا زیدان برای او برنامه‌ای متفاوت دارد.

زیدان؛ حامی بزرگ هازارد یا مانع ستاره بلژیکی؟

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید مدتها به دلیل مصدومیت از ترکیب رئال مادرید دور بود. او که مدتی است با رئال تمرین می کند و ظاهرا آمادگی لازم برای بازگشت به ترکیب را بدست آورده است. او می خواست روز بازی با آیبار که چهار روز پیش انجام شد، بار دیگر به ترکیب برگردد ولی زیدان نظر دیگری داشت و او را در این بازی و همچنین در بازی بعدی مقابل گرانادا به میدان نفرستاد.

 

1556615

 

هازارد در مقابل آیبار حتی در فهرست ذخیره ها هم حضور نداشت ولی در بازی با گرانادا در فهرست ذخیره ها حاضر بود تا امیدوار به ورود به چمن شود ولی زیدان بار دیگر او را به کنار خط فرا نخواند. زیدان در پایان بازی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره علت بازی نکردن هازارد گفت:" من حضور او را مناسب ندیدم. بازی سختی بود".

 

به نظر می رسد زیدان بر خلاف آنچه گفته می شود نه تنها با هازارد مشکلی ندارد بلکه قصد دارد او از نظر بدنی و روحی در اوج آمادگی نگه دارد و در زمان مناسب به میدان بفرستد تا بار دیگر شاهد مصدومیت یا بی روحیه بودنش نباشیم.

 

1556614

 

در گذشته که هازاراد بعد از مدتی دوری از تیم به ترکیب برمی گشت فشار بر روی او به قدری زیاد بود که نمی توانست انتظارها را برآورده کند. زیدان احتمالا معتقد است این فشارهای بسیار شدید از عوامل مهم ناکامی هازارد در میدان و در نهایت مصدومیتهای متعدد او بوده است.

 

حالا همه نگاه‌ها به بازی روز چهارشنبه آینده رئال ماردید مقابل الچه دوخته شده است و هواداران رئال منتظرند ببیند آیا زیدان سرانجام در آخرین بازی سال میلادی فرصت را برای ورود هازارد به میدان مناسب می بیند یا نه.

 

 

دیدگاه‌ها