کد خبر : 1727385 | 04 دی 1399 ساعت 21:53 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیشکسوت رئال مادرید: اوبلاک بهتر از کورتوا است

دروازه‌بان سابق رئال مادرید می گوید یان اوبلاک، سنگربان رقیب همشهری رئال را نسبت به تیبو کورتوا دروازه‌بان لوس بلانکوس، سنگربان بهتری می داند.

پیشکسوت رئال مادرید: اوبلاک بهتر از کورتوا است

به گزارش "ورزش سه"، رادیو مارکا در مصاحبه‌ای با میگل آنخل دروازه‌بان سابق رئال مادرید نظر او را درباره تیبو کورتوا پرسید و این سنگربان سالهای پیش لوس بلانکوس در اظهار نظری که حتما در شهر مادرید جنجالی خواهد شد گفت دروازه‌بان تیم رقیب یعنی یان اوبلاک را نسبت به کورتوا که درون دروازه رئال می ایستد سنگربان بهتری می داند.

 

در ادامه بخشهای مهم مصاحبه با این دروازه بان سابق رئال را می خوانید:

 

1556618

میگل آنخل در سالهای دروازه بانی برای رئال مادرید

 

بازگشت کایساس به مادرید: اینکه کسی که با رئال مادرید یک عمر زندگی کرده برگردد و تجربیاتش را در اختیار تیم بگذارد باعث خوشحالی است. من از اینکه ایکر برگشته تا ایده‌هایش را در اختیار باشگاه بگذارد و کمک کند خیلی خوشحالم.

 

کاسیاس بهترین دروازه‌بان تاریخ رئال مادرید؟ شکی نیست که بهترین رکوردها در اختیار اوست ولی من نمی توانم دروازه‌بانی مثل بودو ایلگنر را فراموش کنم که از نظر حرفه‌ای‌گری از همه بالاتر می ایستد. ایلگنر پسری بود صادق و فروتن که برای جبران اشتباهاتش حاضر بود حتی جانش را فدا کند.

 

بهترین دروازه‌بان امروز؟ بهترین دروازه‌بانی که امروز از کارش لذت می برم یان اوبلاک است. بعد از او به کورتوا و ترشتگن اشاره می کنم. اینها همه کارشان عالی است ولی من استیل اوبلاک را به همه ترجیح می دهم. به نظر من اوبلاک کمی بهتر از کورتوا است.

 

 

دیدگاه‌ها