کد خبر : 1727397 | 04 دی 1399 ساعت 23:57 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرانسه دیگر تک‌قطبی نیست؛ لیون در صدر

باشگاه لیون برای اولین بار بعد از دوازده سال موفق شد سال میلادی را به عنوان صدرنشین لیگ1 فرانسه به پایان برساند.

فرانسه دیگر تک‌قطبی نیست؛ لیون در صدر

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 3-0 لیون بر نانت برای این تیم فرانسوی به یک پیروزی تاریخی تبدیل شد چرا که به حسرت 12ساله این باشگاه فرانسوی پایان داد و باعث شد بعد از سالها حکمرانی بلامنازع پاری سن ژرمن، لیون سرانجام بتواند یک سال میلادی را به عنوان صدرنشین لوشامپیونا به پایان برساند.

 

لیون با پیروزی مقابل ننت در پایان هفته هفدهم لیگ1 سی و شش امتیازی شد و به لطف تفاضل گلی یک گل بیشتر از رقیبش لیون صدرنشین شود. لیل در حال حاضر در رتبه دوم جدول قرار دارد.

 

1556640

 

جالب اما اینجا است که پاری سن ژرمن حاکم بلامنازع لیگ فرانسه در سالهای اخیر سال 2020 میلادی را در حالی به پایان برد که در رتبه سوم جدول قرار دارد و فاصله اش با لیون صدرنشین 5 امتیاز است.

 

نتایج بد پاری سن ژرمن باعث شد مدیران این تیم تا شروع سال جدید میلادی منتظر نمانند و امروز اعلام شد این تیم توماس توخل سرمربی آلمانی خود را اخراج کرده است. به این ترتیب به نظر می رسد باشگاه پاریسی سال جدید را با یک سرمربی جدید آغاز خواهد کرد.

 

تا این لحظه شانس مائوریسیو پوچتینو برای نشستن روی نیمکت PSG بیشتر به نظر می رسد و برخی رسانه ها گزارش دادند که مذاکرات بین او و باشگاه پاریسی به مراحل پایانی رسیده است.

 

لیون که حالا سال میلادی را با صدرنشینی در فرانسه به پایان رساند امیدوار است بتواند بعد از چند سال فوتبال این کشور را از تک قطبی بودن نجات داده و لیگی رقابتی‌تر بوجود بیاورد.

 

 

دیدگاه‌ها