کد خبر : 1727419 | 05 دی 1399 ساعت 09:20 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

مسی: اوبلاک یکی از بهترین های دنیا است

لیونل مسی با ستایش از یان اوبلاک دروازه بان اتلتیکو مادرید از او به عنوان یکی از بهترین سنگربانهای دنیا یاد کرد.

مسی: اوبلاک یکی از بهترین های دنیا است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی با ستایش از یان اوبلاک دروازه‌بان اسلونیایی اتلتیکو مادرید از او به عنوان یکی از بهترین سنگربانهای دنیا یاد کرد و گفت از رقابت با او و چالش شکست دادن او در مسابقاتی که مقابل هم قرار گرفته اند لذت برده و خواهد برد.

 

1556662

 

اوبلاک که در سال 2014 از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوسته در سالهای اخیر خودش را به عنوان یکی از بهترین دروازه بانهای دنیا مطرح کرده و یکی از استوانه های اصلی تیم دیگو سیمئونه بوده است. اوبلاک در فصل جاری هم عملکردی درخشان داشته و در 13 بازی اتلتیکو در لالیگا در 9 بازی دروازه تیمش را بسته نگه داشته و موفق به ثبت کلین شیت شده است.

 

آخرین رویایی مسی و اوبلاک در جریان پیروزی 1-0 اتلتیکو بر بارسا در ماه گذشته میلادی بود که مسی نتوانست در این مسابقه راهی برای عبور از دروازه بان اهل اسلوونی پیدا کند.

 

1556663

 

ابرستاره آرژانتینی بارسلونا درباره یان اوبلاک گفت:" مقابل یان اوبلاک قرار گرفتن جالب است. او در حال حاضر یکی از بهترین دروازه بانهای دنیا است و مبارزه کردن با بهترینها همیشه جالب و جذاب است".

 

مسی در ادامه صحبتهایش گفت:" وقتی در یک بازی می بینم که درون دروازه یان اوبلاک ایستاده انگیزه ام برای گلزنی بیشتر می شود چون می دانم باز کردن دروازه او چقدر سخت است. اوبلاک در هر بازی این را به اثبات رسانده. حضور اوبلاک در یک بازی برای من جذاب است چون او بازیها را هیجان انگیز می کند".

 

 

دیدگاه‌ها