کد خبر : 1727431 | 05 دی 1399 ساعت 10:15 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

تعویض‌های متفاوت پورموسوی برای برد مقابل تراکتور

سرمربی نفت آبادان در شرایطی که انتظار می رفت بعد از دستیابی تیمش به گل دوم، رو به تعویض‌های تدافعی بیاورد، اقدامی دیگر را در تسور کار قرار داد.

تعویض‌های متفاوت پورموسوی برای برد مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان در ادامه بردهای خانگی خود، این بار تراکتور را در استادیوم تختی آبادان با شکست بدرقه کرد. شاگردان سیروس پورموسوی که پیش از این برابر پیکان، ذوب آهن، گل گهر به برتری خانگی رسیده بودند، در شرایطی که تا دقایق پایانی با تساوی برابر تراکتور کار را دنبال می کردند، توانستند روی گل بخودی هادی محمدی گل برتری را برابر حریف به ثمر رسانده و بازی را به سود خود خاتمه دهند تا اینچنین چهارمین برد خانگی نصیب طلایی پوشان شود.

 

در این بازی اما نکته جالب توجه، تعویض هایی بود که سیروس پورموسوی بعد از گل دوم تیمش در نظر گرفت. در شرایطی که به نظر می‌رسید در دقایق کوتاه باقیمانده تا پایان بازی، سرمربی نفت آبادان اقدام به تعویض نفرات تهاجمی تیمش و پرتعداد کردن نفرات دفاعی کند، پورموسوی فاخر تهاجمی و آل کثیر را به میدان فراخواند تا همچنان امیدوار به سود بردن از فرصت های پایانی و شاید دستیابی به گل سوم در این دیدار سخت باشد.

 

این در حالی بود که انتظار می‌رفت او با خروج بیت سعید و طالب ریکانی به عنوان دو عنصر تهاجمی تیمش، تعویض تدافعی‌تری را در نظر داشته باشد اما تهامی و آل کثیر با حضور در یک سوم دفاعی حریف ، اجازه پیش روی و ریسک به مدافعان سرخپوش حریف را نیز ندادند تا دقایق پایانی نیز به این شکل خاتمه یابد و نفتی‌ها با یک برد شیرین، در رده دوم به کار خود در پایان هفته هشتم خاتمه دهند.

دیدگاه‌ها