کد خبر : 1727436 | 05 دی 1399 ساعت 10:32 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

شادی گل به سبک سجده شکر نفت آبادان (عکس)

یکی از مهم‌ترین بردهای این فصل نفت آبادان برابر تراکتور در بازی روز گذشته رقم خورد.

شادی گل به سبک سجده شکر نفت آبادان (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سه برد خانگی، طلایی‌پوشان آبادانی امیدوار بودند این رکورد جالب توجه را تداوم بخشند و اینبار مقابل تراکتور مدعی و پرمهره به نتیجه دلخواه دست یابند.

 

شاگردان پورموسوی که در راستای هدف خود خیلی زود موفق به باز کردن دروازه محمدرضا اخباری شده بودند، پیش از پایان نیمه اول و در ثانیه‌های پایانی ۴۵ دقیقه ابتدایی دروازه خود را باز شده دیدند تا همه چیز با تساوی پیش بروند و آنها با شوک بزرگی راهی رختکن شوند.

 

1556683

 

سرمربی باتجربه نفت آبادان اما به خوبی موفق شد شاگردانش را از شوک گل لحظه آخری مقابل تراکتور خارج کند تا طلایی‌پوشان بار دیگر با سودای دستیابی به برد خانگی در نیمه دوم کار را دنبال کنند و تا آخرین لحظه برای این هدف بجنگند. اتفاقی که در نهایت رقم خورد و ارسال مواج و غافلگیرکننده حسن بیت سعید در آستانه دروازه توسط مدافع سرخپوش به یک گل بخودی ارزشمند برای آنها تبدیل شد و به این شکل شادی گل ویژه آنها را در پی داشت.

 

شکرگذاری نفتی‌ها هماهنگ و با اکثریت نفرات بعد از برد ثانیه آخری آنها یک قاب جالب را در پایان بازی شکل داد و به این شکل آنها به حضورشان در بالای جدول و در جمع مدعیان تداوم بخشیدند. تیمی که امیدوار است همچنان با حمایت‌های لازم بتواند در مسیر خوشحالی هوادارانش پیش برود و به این غافلگیری‌ها تداوم بخشید.

دیدگاه‌ها