کد خبر : 1727461 | 05 دی 1399 ساعت 12:04 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان و ستاره‌های یونایتد و حمایت از کودکان محروم

هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد به همراه چند نفر از بازیکنان این تیم به مناسبت کریسمس در عملیات توزیع بسته‌های هدیه به کودکان محروم انگلیسی شرکت کردند.

کاپیتان و ستاره‌های یونایتد و حمایت از کودکان محروم

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد به همراه چندین نفر از بازیکنان این تیم در یک برنامه خیریه به مناسبت کریسمس شرکت کرده و در توزیع 7هزار بسته هدیه به کودکان محروم انگلیسی شخصا مشارکت داشتند.

 

این برنامه خیریه که از سوی گروه‌های هواداری باشگاه منچستریونایتد سازمان داده شده بود با حضور مگوایر و چند نفر از دیگر ستاره‌های باشگاه ادامه پیدا کرد. این بسته های هدیه به سازمانهایی که در شهر منچستر به کودکان محروم کمک می کنند اهدا شده و مگوایر و دیگر ستاره های شیاطین سرخ شخصا در اهدای این بسته ها مشارکت کردند.

 

1556714

 

به گزارش رسانه‌های انگلیسی بازیکنان منچستریونایتد از سحاب شخصی خود چیزی در حدود 250هزار پوند برای شرکت در این کمپین کمک کرده اند. از این گذشته مگوایر دیروز در عملیات بسته بندی و آماده سازی هدیه ها شرکت داشت و حضور او مورد توجه رسانه ها و هواداران قرار گرفت.

 

رئیس بنیاد منچسترینونایتد درباره برنامه باشگاه برای کمک به کودکان محروم گفت:" در دوران کرونا کودکان زیادی به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از اپیدمی با مشکلات بزرگ مواجه شده اند و تاثیر این وضعیت به خصوص در دوران تعطیلات کریسمس می تواند بر آنها شدید باشد. به همین خاطر بود که باشگاه تصمیم گرفت برای کمک به این بچه ها کمپینی راه بیندازد".

 

 

دیدگاه‌ها