کد خبر : 1727463 | 05 دی 1399 ساعت 12:13 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال پایان تمرینات تیم ملی نوجوانان و جوانان

در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بگیرد جام ملت های نوجوانان و جوانان آسیا را برگزار نکند تمرینات این دو تیم تعطیل خواهد شد.

احتمال پایان تمرینات تیم ملی نوجوانان و جوانان

به گزارش "ورزش سه"، فیفا به بهانه ویروس کرونا جام جهانی نوجوانان و جوانان در سال 2021 را لغو کرده است. بازی های این دوره برگزار نخواهد شد. البته میزبانی پرو در جام جهانی نوجوانان و اندونزی در جام جهانی جوانان به قوت خود باقی است اما این دو کشور میزبان دوره بعدی مسابقات خواهند بود که در سال 2023 برگزار می شود. جام جهانی نوجوانان و جوانان هر دو سال یک بار برگزار می شود.

 

جام ملت  های نوجوانان و جوانان آسیا به بهانه انتخاب تیم های این قاره برای حضور در جام جهانی برگزار می شود و حالا که جام جهانی در این دو رده سنی برگزار نمی شود شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی های این دوره را برگزار نکند. در این صورت تمرینات تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران تعطیل می شود. این دو تیم هم اکنون برای برپایی اردوی تدارکاتی در تاجیکستان بسر می برند. قرار بود جام ملت های جوانان آسیا 13 تا 30 اسفند در ازبکستان برگزار شود. بحرین هم میزبان جام ملت های نوجوانان آسیا است. AFC فعلا موضعی در مورد تصمیم فیفا نگرفته است.

دیدگاه‌ها