کد خبر : 1727465 | 05 دی 1399 ساعت 12:14 | 17.2K بازدید | 4 دیدگاه

چالش بزرگ برای محمدرضا زنوزی؛

چه زمانی سرمربی تراکتور مشخص می‌شود؟

انتخاب هشتمین سرمربی برای تیم تراکتور به یکی از بزرگترین چالش های محمدرضا زنوزی تبدیل شده است.

چه زمانی سرمربی تراکتور مشخص می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تی تی های شهر تبریز اولین شکست با مسعود شجاعی را نیز تجربه کردند تا نوار پیروزی های متوالی این تیم پاره شود. آن ها در چهار بازی گذشته، با کسب 10 امتیاز خود را در قامت تیمی مدعی معرفی کرده بودند و می‌توانستند با یک پیروزی دیگر، به صدر جدول رده بندی صعود کنند که این اتفاق رخ نداد و حالا باتوجه به این باخت، همه منتظر معرفی سرمربی جدید تراکتور هستند.

 

البته قرمزها در سه بازی گذشته با هدایت مسعود شجاعی عملکرد خوبی داشته اند و نمایش هجومی این تیم رضایت تی تی ها را نیز به دنبال داشته است. آن ها شب گذشته نیز باوجود شکست برابر صنعت نفت، به تمجید از نمایش تیم محبوب خود پرداختند و خواهان ادامه این روند شدند.

 

بنابراین نکته مهم این است که تکلیف تراکتور هرچه زودتر مشخص شود چرا که اکنون مشخص نیست مسعود شجاعی تا چه زمانی سرمربی خواهد بود و همچنین کادرفنی او را چه کسانی تشکیل خواهند داد؛ موضوعی که سبب شده تا موقعیت تراکتور متزلزل تر از هر زمان دیگری باشد.

 

سه هفته پیش هوشنگ نصیرزاده در گفتگویی عنوان کرد که در طی هفته جاری (همان زمان) سرمربی معرفی خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد و به نظر می‌رسد مذاکره تراکتور با گزینه های سرمربیگری، به نتیجه روشن و مشخصی نرسیده بود. مسئله ای که سبب ادامه همکاری با مسعود شجاعی به عنوان مسئول فنی تیم شد.

 

در دو و نیم سال اخیر، تراکتور با محمدرضا زنوزی مربیان پرتعدادی را روی نیمکت خود داشته است؛ جان توشاک، محمد تقوی، ژرژ لیکنز، مصطفی دنیزلی، احد شیخ لاری، ساکت الهامی و علیرضا منصوریان. اکنون نیز مسعود شجاعی روی نیمکت حضور دارد و اگر سرمربی بعدی، هر کسی غیر از شجاعی باشد، تی تی ها به میانگین سه سرمربی در هر فصل می‌رسند که عدد عجیب و غریبی در یک بازه نسبتا طولانی مدت (سه سال) است.

 

هواداران تراکتور هم که مطالبه تیم کهکشانی شان به نتیجه مورد نظر نرسید، حالا در انتظار ایجاد ثبات در تیم خود هستند. ثباتی که البته در شرایطی به دست خواهد آمد که ابتدا انتخاب درستی از سوی مدیریت انجام شود.

دیدگاه‌ها