کد خبر : 1727470 | 05 دی 1399 ساعت 12:35 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ تند رئیس ناپولی به کنایه های آندره پیرلو

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی پاسخ کنایه های آندره پیرلو درباره تکرار بازی یوونتوس و ناپولی را داد.

پاسخ تند رئیس ناپولی به کنایه های آندره پیرلو

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش مشخص شد که درخواست سوم تجدید نظر باشگاه ناپولی برای برگزاری مجدد دیدار مقابل یوونتوس مورد قبول واقع شده و این مسابقه تکرار خواهد شد. همچنین یک امتیازی که از ناپولی کسر شده بود به حساب این تیم برگردانده شد.

 

اما اعلام این رای با واکنش آندره پیرلو همراه بود و پس از از اینکه مشخص شد یوونتوس باید دوباره مقابل ناپولی به میدان برود، او به نوعی نسبت به آن معترض شده بود. در واقع پیرلو اعتقاد داشت که برخی تیم های دیگر با وجود تعداد بیشتر بازیکنان کرونایی به خانه حریفان رفته و مقابل شان به میدان رفته اند؛ کاری که ناپولی حاضر به انجام آن نشد.

 

 

1556131

 

 

صحبت های آندره پیرلو حالا با واکنش رئیس باشگاه ناپولی یعنی اورلیو دی لورنتیس همراه شده و او در این باره می گوید: " فکر نمی‌کنم که پیرلو وکیل باشد. او هیچ چیزی در مورد پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل هایی که ارائه شده نمی داند. البته او احتیاجی به دانستن این چیزها نیز ندارد چرا که فقط یک مربی است. دوست ندارم در مورد صحبت‌های او از واژه احمقانه استفاده کنم. دغدغه ما پیروزی یا شکست نبود و تنها به دنبال این بودیم که یک تصمیم اشتباه را برگردانیم."

دیدگاه‌ها