کد خبر : 1727537 | 05 دی 1399 ساعت 16:42 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان بازی جنجالی با ضربه سر سه امتیازی

بهروز نوروزی فرد در دقیقه 81 زننده گل سه امتیازی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز بود.

پایان بازی جنجالی با ضربه سر سه امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه ماشین سازی باید روز گذشته از تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه بنیان دیزل میزبانی می کرد ولی بارش برف در تبریز و عدم برف روبی به موقع مسئولان ورزشگاه سبب شد تا این بازی یک روز به تعویق بیفتد؛ موضوعی که با اعتراض مسئولان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز همراه شد و آنها معتقد بودند که تیم میزبان در آماده کردن زمین برای انجام مسابقه کارشکنی کرده است.


درنهایت این دیدار که نیمه اولش را به علت راه ندادن دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه از دست دادیم و این شاگردان مجتبی حسینی بودند که عملکرد بهتری داشتند و نیمه دوم را هم به همین ترتیب ادامه دادند تا در دقیقه 81 با ضربه سر زیبای بهروز نوروزی فرد روی ارسال کرنر به تیرک اول به گل رسیدند.


نفت مسجد سلیمان که نمایش منسجمی در خط دفاعی دارد، در دقایق آخر به خوبی توانست از تک گل خود دفاع کند و یک سه امتیاز حیاتی دیگر به حساب این تیم واریز شد.


شاگردان مجتبی حسینی هفته گذشته نیز در خانه و در دقایق پایانی بازی با گل نیما انتظاری موفق به شکست تیم مدعی فولادخوزستان شدند و حالا با 12 امتیاز رتبه ششم جدول رده بندی را از آن خود کرده است.


گفتنی است در پایان این دیدار پرحاشیه که در روزهای آینده بیشتر در مورد آن و همینطور راه ندادن دوربین ها به استادیوم خواهیم شنید، احمد گوهری و ایمان باصفا به دلیل جنجال هایی که پس از سوت داور ایجاد شد، از زمین مسابقه اخراج شدند.

دیدگاه‌ها