کد خبر : 1727576 | 05 دی 1399 ساعت 21:25 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: فردا یک آزمایش بزرگ پیش روی ماست

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که این تیم در مسابقه فردا برابر لسترسیتی کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت.

سولسشر: فردا یک آزمایش بزرگ پیش روی ماست

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد فردا در یک بازی بسیار حساس و مهم مهمان تیم این روزها آماده لسترسیتی خواهد بود. این مسابقه جدال تیم‌های دوم و سوم جدول است و پیروزی شیاطین سرخ در آن می‌تواند آنها را بالای سر لسترسیتی قرار دهد و حتی تیم سولسشر را وارد کورس قهرمانی با رقیب دیرینه یعنی لیورپول کند.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لسترسیتی گفت: " ما باید بازی به بازی پیش برویم و در حال حاضر مقابل لسترسیتی قرار می‌گیریم. ما پیش از این بازی های خوب و دشواری مقابل لستر داشته‌ایم. آنها حریف قدرتمندی هستند و از تماشای لستر با برندان راجرز لذت می‌برم.

 

 

1555652

 

 

دیدار با لستر یک آزمایش بزرگ برای ما خواهد بود. ما فصل گذشته در آخرین مسابقه لیگ برتر مقابل آنها به پیروزی دست یافتیم. ما در آن مسابقه به خوبی کار را تحت کنترل داشتیم اما اکنون از آن بازی عبور کرده‌ایم."

 

انتقادات از یونایتد: " همیشه در اطراف منچستریونایتد سر و صدا وجود دارد.تنها چیزی که ما در مورد آن صحبت می کنیم و روی آن تمرکز می کنیم، بهبود روز به روز و یادگیری است. همچنین نحوه کنار آمدن با موقعیت های خاص. شاید اکنون از ما ستایش می شود و این چیز دیگری است که باید یاد بگیریم که با آن کنار بیاییم."

 

 

1556903

دیدگاه‌ها