کد خبر : 1727629 | 06 دی 1399 ساعت 11:26 | 27.1K بازدید | 4 دیدگاه

بایرامی: در فوتبال اروپا هم از این اتفاقات می‌افتد

اظهارنظر عجیب مهاجم نساجی درباره شرایط زمین

مهاجم نساجی مازندران می گوید اگر به خاطر شرایط زمین نبود توپ های آنها تبدیل به گل می شد و نساجی بازی را می‌برد.

به گزارش ورزش سه؛ نساجی به کسب تساوی مقابل سرخپوشان تهران رضایت داد مهرداد بایرامی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی بود بالاخره ما جلوی فینالیست آسیا بازی می‌کردیم که همین چند روز پیش در فینال خیلی خوب بازی کرده بودند ، همه از قبل می‌گفتند پرسپولیس برنده است ولی ما تلاش خودمان را کردیم که بازی را ببریم اما متاسفانه ۵ دقیقه مانده به پایان بازی نتیجه مساوی شد.


او در خصوص شرایط نامتعادل زمین ادامه داد: یک روز کامل باران زده بود اما فقط در کنار نیمکت ها آب جمع شده بود و بقیه زمین شرایط بدی نداشت ولی در کل شرایط جوی به نوعی بود که کار برای هر دو تیم سخت شده بود و ما خودمان هم چند موقعیت داشتیم که به خاطر شرایط زمین نتوانستیم آنها را به هدف برسانیم، بالاخره پیش می‌آید و در فوتبال اروپا هم چنین اتفاقاتی می افتد .

 

1556990


مهاجم نساجی در خصوص اینکه چرا تا الان موفق به گلزنی نشده گفت: من موقعیت گل آنچنانی نداشتم به خاطر وظایفی که به من سپرده شده بود ولی بچه ها موقعیت داشتند که توپ آنها با بدشانسی تبدیل به گل نشد. مهم این است که تیم ما می توانست برنده باشد که متاسفانه برد را با تساوی عوض کردیم.


وی که خودش زمانی در فولاد توپ می‌زد هفته آینده باید با تیم سابقش رو در رو شود در این خصوص گفت: فولاد در جدول شانس قهرمانی دارد و تیم منسجمی است . آقای نکونام خوب نتیجه گرفته است آنها هفته گذشته به نفت مسجد سلیمان باختند و برای جبران نتیجه آن دیدار به زمین می آیند. در اهواز جلوی فولاد بازی کردن خیلی سخت است.

دیدگاه‌ها