کد خبر : 1727630 | 06 دی 1399 ساعت 11:27 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

خشن‌ترین بازیکنان لیگ بیستم؛

گرامی و ایمانی به سروش رسیدند

اکبر ایمانی و فریبرز گرامی در حالی دیدار هفته نهم را به دلیل چهار کارته بودن از دست دادند که سروش رفیعی پیش از این رکورد را در پایان بازی هفته چهارم مقابل سایپا به نام خود زده بود.

به گزارش ورزش سه، براساس قوانین لیگ برتر، بازیکنی که در شروع لیگ چهار کارت دریافت کند، یک بازی از حضور در ترکیب تیمش محروم می شود و در مرحله‌های بعدی با دریافت سه کارت زرد این محرومیت برای او اعمال خواهد شد. 


تا پایان هفته هشتم لیگ بیستم که البته دیدارهای معوقه هم کم ندارد، سه بازیکن با دریافت چهار کارت زرد، دیدارهای بعدی تیمشان را از دست داده اند. 

 

1556991

 

در ترکیب تیم فوتبال تراکتور، اکبر ایمانی با کارت زردی که در دیدار با صنعت نفت آبادان دریافت کرد 4 کارته شد و دیدار با شهرخودرو را از دست داد و فریبرز گرامی هم همین شرایط را در دیدار هفته نهم برابر صنعت نفت آبادان خواهد داشت و به واسطه کارت زردی که در دیدار برابر پیکان از داور مسابقه گرفت، در ترکیب سایپا حضور نخواهد داشت و ابراهیم صادقی باید جانشین او در قلب خط دفاعی باشد. 


نکته جالب اینکه پس از هشت هفته اکبر ایمانی و فریبرز گرامی دومین و سومین بازیکنانی هستند که در لیگ برتر چهارکارته می‌شوند، پیش از این فقط سروش رفیعی اولین محرومیت چهار کارته بودن خود را سپری کرده بود و در دیدار برابر مس رفسنجان نیز هافبک سپاهان بار دیگر با کارت زرد داور جریمه شد.

 

1556992

دیدگاه‌ها