کد خبر : 1727637 | 06 دی 1399 ساعت 11:57 | 10.2K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا: پیروزی بر چلسی دوای درد آرسنال می‌شود

میکل آرتتا با اذعان به اینکه آرسنال شرایط بدی دارد می گوید پیروزی مقابل چلسی در بازی امروز می تواند دوای درد توپچی ها باشد.

آرتتا: پیروزی بر چلسی دوای درد آرسنال می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا سرمربی تحت فشار آرسنال که احتمال اخراج او بیش از هر زمان دیگری به نظر می رسد با اذعان به اینکه آرسنال شرایط بدی دارد می گوید بالا بردن روحیه بازیکنانش در این شرایط انرژی زیادی می برد و کار دشواری است.

 

1556148

 

آرتتا در آستانه دیدار امروز تیمش با چلسی در دربی لندن می گوید پیروزی مقابل چلسی می تواند دوای درد توپچی ها باشد و شرایط تیم را به مراتب بهتر کند.

 

آرسنال در حال حاضر در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و آرتتا به شدت تحت فشار است. این تیم در بازی قبلی خود مقابل منچسترسیتی در یک چهارم نهایی جام اتحادیه که روز پنج شنبه برگزار شد 4-1 شکست خورد تا فشارها بر آرتتا و تیمش به شکلی غیر قابل تحمل افزایش یابد.

 

آرتتا در آستانه بازی مقابل چلسی گفت:" در حال حاضر برای اینکه بازیکنان را متحد نگه داریم و از آنها یک تیم زنده بسازیم نه صرفا گروهی از بازیکنان، این کار انرژی خیلی زیادی می برد چرا که تیم دارد در مسابقات خود می بازد. باید کاری کنیم که بازیکنان نسبت به هم نگاه مثبت داشته باشند و وقتی وضعیت به دلیل هر عامل خارجی خوب نیست یکدیگر را متهم نکنند".

 

آرتتا در ادامه گفت:" در این شرایط بهترین اتفاق ممکن این است که تیم در یک بازی مهم پیروز بشود. پیروزی در بازی امروز مقابل چلسی می تواند دوای درد ما باشد و شرایط را به کل تغییر دهد".

 

 

دیدگاه‌ها