کد خبر : 1727640 | 06 دی 1399 ساعت 12:47 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌مدرسه‌ای تیم امیرقلعه‌نویی در فولادشهر (فیلم)

تک گل گهر سیرجان در مقابل ذوب‌آهن با یک کار تیمی و ترکیبی به دست آمد که برای ثبت آن ١٠ پاس رد و بدل شد و ٩ بازیکن در جریان این گل قرار داشتند.

گل‌مدرسه‌ای تیم امیرقلعه‌نویی در فولادشهر (فیلم) 

به گزارش ورزش سه، گل‌گهرسیرجان یکی از شگفتی‌سازان لیگ بیستم تا پایان هفته هشتم مسابقات بوده و البته افرادی که با شیوه مربیگری امیرقلعه‌نویی آشنایی دارند، این موضوع برایشان قابل پیش بینی بود. 


آبی‌پوشان سیرجانی تا پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ بیستم علیرغم توقف در آخرین دیدار مقابل ذوب‌آهن ١۴ امتیازی شدند و در صدر باقی ماندند. 


تیم امیرقلعه‌نویی که بهترین خط هجومی لیگ بیستم را تا اینجای مسابقات به خود اختصاص داده، با روش و سیستم متفاوتی نسبت به دو سال گذشته در سپاهان بازی می‌کند و چینش نفرات تیمش را از ٣-٣-۴ به ٢-۴-۴ تغییر داده است؛ سیستمی که به خوبی توسط بازیکنان تیم درک شده و آنها عملکرد خوبی با آن ارائه می‌کنند. 


آخرین گل شاگردان امیر قلعه‌نویی نیز به نوعی آشکار کننده همین هماهنگی و توازن تیمی در منطقه‌های مختلف زمین بود؛ گلی که شروع حرکت برای به ثمر رسید آن از منطقه راست خط دفاعی گل‌گهر آغاز شد و پس از اینکه دو بلوار منطقه بازی برای ایجاد فضا تغییر داده شد به نوید عاشوری یکی از هافبک‌های خلاق تیم رسید و او با چرخشی دیدنی مدافع مستقیم خود را پشت سر گذاشت و منشا را چسبیده به محوطه جریمه صاحب توپ کرد و در ادامه این سعید صادقی دیگر هافبک طراح تیم بود که اینبار در نقش گلزن ظاهر شد و توپ را با شوتی دیدنی که با دقت بالا و به زاویه مناسبی زده شد، علیرغم شیرجه بلند شهاب گردان در یکی دیگر از روزهای خوب این دروازه‌بان به گل تبدیل کرد. 


در جریان این گل مدرسه‌ای که با بازیسازی از خط دفاعی به ثمر رسید، ١٠ پاس متوالی میان بازیکنان گل‌گهر ارسال شد و تقریبا تمامی بازیکنان تیم در آن نقش داشتند.

دیدگاه‌ها