کد خبر : 1727664 | 06 دی 1399 ساعت 13:28 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

جرارد به دنبال فراموشی فاجعه 2014 با رنجرز

استیون جرارد اسطوره لیورپول و سرمربی رنجرز می گوید قهرمانی در اسکاتلند به او برای فراموشی فصل تلخ 2014 در لیورپول کمک خواهد کرد.

جرارد به دنبال فراموشی فاجعه 2014 با رنجرز

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد اسطوره لیورپول و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه می گوید ناکامی در قهرمانی لیگ برتر در سال 2014 همچنان او را آزار می دهد ولی اگر تیم او گلاسکو رنجرز امسال در لیگ اسکاتلند به قهرمانی برسد این قهرمانی می تواند به فراموشی آن ناکامی کمک کند.

 

1557056

 

درحالیکه دوران کاپیتانی استیون جرارد در سال 2014 به پایان می رسید قرمزها در آن فصل بیشترین شانس را برای قهرمانی در لیگ برتر داشتند ولی در نهایت با اختلاف دو امتیاز نسبت به منچسترسیتی قهرمانی را از دست دادند. لغزش معروف استیون جرارد در بازی خانگی مقابل چلسی که به شکست 2-0 لیورپول انجامید به یکی از به یاد ماندنی ترین اتفاق‌های تاریخ لیگ برتر تبدیل شد تا آن فصل برای جرارد به فصلی کابوس وار تبدیل شود.

 

استیون جرارد حالا سرمربی گلاسکو رنجرز در اسکاتلند است و تیم او شانس قابل توجهی برای قهرمانی در این فصل لیگ برتر اسکاتلند دارد.

 

1557057

 

او در این باره به نشریه اتلتیک گفت:" بله امکان قهرمانی ما در آن فصل با لیورپول به من انگیزه زیادی داده. ولی اینکه در پایان دوران حضورم در لیورپول چنین اتفاقی افتاد و ما نتوانستیم به جام برسیم برایم واقعا تلخ و دردناک بود. ما خیلی نزدیک شده بودیم. البته اینکه ما سال گذشته توانستیم قهرمان بشویم مسلما کمک زیادی به فراموشی آن خاطر بد بود هر چند این قهرمانی با تیمی دیگر و با مربی ای دیگر بدست آمد ولی قهرمانی لیورپول بود".

 

جرارد در ادامه گفت:" جام قهرمانی بعدی که بتوانم بدست بیاورم برایم خیلی مهم است. ما در رنجرز مدتی است در حال پیشرفت هستیم و موانع زیادی را پشت سر گذاشتیم.  در این سالها آمار خیلی خوبی داشته ایم ولی واقعیت این است که مهم کسب جام است. رنجرز یک باشگاه بسیار سنتی و تاریخی است که نامش با موفقیت گره خورده و در نتیجه پیشرفت به تنهایی کافی نیست و ما اینجا به جام احتیاج داریم".

 

 

دیدگاه‌ها