کد خبر : 1727681 | 06 دی 1399 ساعت 14:20 | 65.8K بازدید | 3 دیدگاه

ترک لیورپول اصلا منطقی نیست

کلوپ: صلاح فقط به یک دلیل از لیورپول می رود

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است هیچ بازیکنی را نمی توان بر خلاف میل باطنی اش حفظ کرد.

کلوپ: صلاح فقط به یک دلیل از لیورپول می رود

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح ستاره مصری لیورپول هفته گذشته در جریان یک مصاحبه احتمال جدایی اش از لیورپول و بازی در رئال یا بارسا را رد نکرد. صلاح توپ را به زمین مسئولان لیورپول انداخت و گفت که همه چیز به آنها بستگی دارد. 

شایعات زیادی پیرامون صلاح شنیده می شود و روز گذشته اکسپرس ادعا کرد که او پیشنهاد تمدید قرارداد عالی لیورپول را رد کرده است و بی میل نیست تابستان بعد تیمی دیگر را برای خود پیدا کند.

صلاح به خصوص از اینکه در بازی برابر میتیلیند در لیگ قهرمانان توسط یورگن کلوپ کاپیتان تیم معرفی نشد، عصبانی است و صراحتا این را گفته است که کاپیتان نشدن شگفت زده اش کرده بود.

 

 

1556964

 

 

یورگن کلوپ در واکنش به شایعات جدایی صلاح گفت:« اگر  بازیکنی بخواهد برود، نمی توانیم حفظش کنیم و من هم مربی ای نیستم که بخواهم بازیکنی را به زور در تیم نگه دارم. تنها می توانم بگویم که جدایی او را درک نمی کنم. از صلاح در آن مصاحبه در مورد علاقه دو باشگاه سوالی پرسیده شد  و او تنها گفت این را رد نمی کند.»

 

 

1556597

 

 

کلوپ ادامه داد:« هر بازیکنی می تواند طبق خواسته اش مسیری دیگر را انتخاب کند ولی معتقدم ترک لیورپول در این مقطع تنها می تواند به خاطر شرایط آب و هوایی بد انگلیس باشد. در غیر این صورت چه دلیلی دیگری می توان پیدا کرد؟ لیورپول یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست و پول خوبی هم به عنوان دستمزد می دهد. شاید بیشترین دستمزد را ندهیم ولی پول معقولی می دهیم. ما یکی از بهترین و جذاب ترین ورزشگاه های دنیا با بهترین هواداران را داریم. رنگ پیراهن مان سرخ است که بهترین رنگ دنیاست.»

 

دیدگاه‌ها