کد خبر : 1727684 | 06 دی 1399 ساعت 15:15 | 105K بازدید | 13 دیدگاه

خطر دوباره برای بسته شدن پنجره؛

حکم ۱۵ میلیاردی CAS علیه باشگاه پرسپولیس!

دادگاه عالی ورزش حکم نهایی پرونده ماریو بودیمیر را صادر کرد.

حکم ۱۵ میلیاردی CAS علیه باشگاه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بودیمیر مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم و با ترک اردوی دینامو زاگرب به پرسپولیس پیوست، پس از یک نیم فصل متوسط و ثبت دو گل، همراه با برانکو ایوانکوویچ اردوی سرخ ها را ترک کرد.

 

این اتفاق در حالی رقم خورد که او مطالباتش را دریافت نکرده بود و باتوجه به این موضوع به فیفا شکایت کرد. این شکایت در شرایطی اتفاق افتاد که بودیمیر سال بعد با تیم دیگری قرارداد بست اما باتوجه به اختلاف فاحش رقم قرارداد تازه او با قراردادش در پرسپولیس، وی توانست حکم ۴۷۵ هزار یورویی بگیرد.

این محکومیت در حالی رقم خورد که اگر پرسپولیس مطالبات مربوط به نیم سال اول قرارداد او را پرداخت می‌کرد، اولا وی امکان فسخ قرارداد را نداشت و دوماد نمی‌توانست پرسپولیس را محکم کند.

 

1557083

ماریو بودیمیر سابقه زدن یک گل آسیایی را دارد. او سال ۲۰۱۹ گل تساوی را مقابل پاختاکور به ثمر رساند.

 

 

با این حال پرسپولیسی ها برای اتلاف وقت، به دادگاه عالی ورزش شکایت بردند اما مشخص بود که دوباره محکوم خواهند شد. حالا علاوه بر ۴۷۵ هزار دلار، هزینه دادرسی و سود سالیانه ۵٪ هم به این رقم اضافه می‌شود تا پرسپولیس بیش از ۵۰۰ هزار یورو بدهکار باشد.

این رقم که معادل ۱۵ میلیارد تومان است در دو ماه آینده باید پرداخت شود و سرخ ها فرصت بسیار کمی برای انتقال این مبلغ دارند.

 

 

1557084

ماریو بودیمیر سابقه زدن یک گل آسیایی را دارد. او سال ۲۰۱۹ گل تساوی را مقابل پاختاکور به ثمر رساند.

 

نکته مهم این است که اگر پرسپولیس موفق به پرداخت نشود، از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد و در صورت ناکامی دوباره، پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارجاع داده می‌شود و محکومیت های بعدی سراغ پرسپولیس می‌آیند.

دیدگاه‌ها