کد خبر : 1727694 | 06 دی 1399 ساعت 16:13 | 19.2K بازدید | 3 دیدگاه

دیدارهای معوقه، چالش جدی سازمان لیگ

برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال برای مسابقات لیگ برتر صدای بسیاری از تیم‌ها را در آورده است.

دیدارهای معوقه، چالش جدی سازمان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، تعویق مسابقات پرسپولیس در هفته های گذشته به خاطر حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا برنامه بازی های لیگ را دچار تغییرات زیاد کرد و حالا کمیته مسابقات را وارد یک چالش جدی کرده است.

 

تعویق 3 مسابقه پرسپولیس مقابل نساجی، ذوب‌آهن و سپاهان سبب شد تا برنامه مسابقات به طور کلی تغییر کند و حالا سازمان لیگ برای انجام برنامه ریزی جدید با چالش های مختلفی مواجه شده است.
مسئولان سازمان لیگ در جدول بازی ها حالا بازی های معوقه زیادی دارند که این دیدارها تقریبا نیمی از لیگ را دچار چالش می‌کند. همین حالا پرسپولیس باید با ذوب‌آهن، سپاهان و استقلال 3 بازی انجام بدهد و این تیم ها نیز به خاطر پرسپولیس بازی های هفته های گذشته شان دچار تغییراتی شده است. از سوی دیگر بسیاری از تیم ها وارد یک بحران شدند و حالا سازمان لیگ نمی‌داند چطور برنامه ریزی انجام دهد که صدای هیچ تیمی در بیاید.

 

تیم هایی که با رقبای گذشته پرسپولیس بازی دارند،  اکنون خواهان این هستند که بازی های معوقه تحت هر شرایطی برگزار شود و در شرایط مساوی مسابقات شان را جلو ببرند. از سوی دیگر سازمان لیگ قصد دارد ابتدا دیدارهای هفته نهم و دهم را برگزار کند و بعد دیدارهای معوقه را در برنامه بگنجاند که این موضوع چالش برانگیز شده است.

 

امروز باشگاه گل‌گهر سیرجان بیانیه داده تا زمانی که دیدارهای معوقه انجام نشود، بازی هایش را انجام نمی‌دهد و احتمالا چند باشگاه دیگر هم بیانیه های مشابهی را با برنامه جدید لیگ صادر کنند. در این شرایط اما سوال از سازمان لیگ این است که چرا طوری برنامه ریزی نمی‌کند که بازی های معوقه همه انجام شوند و بعد تیم ها در شرایط مساوی با هم مسابقه بدهند تا دیگر هیچ بحث و سوژه‌ای درباره بازی های لیگ برتر وجود نداشته باشد؟

 

باید منتظر ماند و دید در برنامه جدیدی که سازمان لیگ قرار است امروز منتشر کند، شاهد چه اتفاقاتی خواهیم بود. آیا این برنامه باشگاه‌های لیگ برتری را راضی نگه می‌دارد؟

 

دیدگاه‌ها