کد خبر : 1727731 | 06 دی 1399 ساعت 19:28 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

مینامینو: نمی دانم چرا این احساس را در آنفیلد داریم

تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی لیورپول می‌گوید جو آنفیلد به گونه ای است که آنها همواره احساس می‌کنند می‌توانند. در آن پیروز شوند.

مینامینو: نمی دانم چرا این احساس را در آنفیلد داریم

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در هیچکدام از 66 بازی اخیر خود در آنفیلد شکست نخورده که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. لیورپول همچنین تمام هفت بازی خانگی خود در رقابت‌های فصل 21-2020 را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

 

 

1551904

 

 

آخرین باخت خانگی قرمزها به آوریل سال 2017 برمی‌گردد؛ جایی که آنها با نتیجه 2-1 از کریستال‌پالاس شکست خوردند. ستاره ژاپنی لیورپول یعنی تاکومی مینامینو به صحبت در این باره پرداخته و می گوید: " دلیل آن را نمی دانم اما وقتی که در آنفیلد بازی می‌کنیم همیشه این احساس را داریم که می‌توانیم به پیروزی برسیم.

 

این استادیوم همواره به ما قدرت می‌دهد و نا امید کننده است که نمی‌توانیم هواداران را کنار مان نداشته باشیم. امیدوارم که هرچه زودتر آنها برای دیدن بازی های مان به ورزشگاه برگردند."

 

 

1555028

 

 

فرصت بیشتر برای بازی: " من خیلی منتظر آن هستم و از آنجا که هر هفته دو بازی برگزار می شود طبیعتاً شانس بیشتری برای به میدان رفتن خواهم داشت. دوست دارم اگر فرصتی به من دست داد به خوبی آماده باشم و عملکرد مناسبی ارائه دهم."

دیدگاه‌ها