کد خبر : 1727795 | 07 دی 1399 ساعت 09:40 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب سرمربی در حیطه من نیست

فخرالدینی: چرا از من نظر می‌خواهید؟

مدافع تراکتور معتقد است تیمش شایسته دستیابی به نتیجه مقابل نفت آبادان بود و حریف با خوش شانسی در این بازی به برد دست یافت.

فخرالدینی: چرا از من نظر می‌خواهید؟

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در هفته هشتم لیگ برتر برابر نفت در آبادان شکست خورد تا اولین باخت تیم هدایت مسعود شجاعی نیز ثبت شود. میلاد فخرالدینی، مدافع باتجربه تراکتور اما مدعی است تیمش به واسطه بدشانسی در این جدال شکست خورده است: بازی خیلی خوبی برای ما بود و فکر می‌کنم صنعت نفت خیلی خوش شانس بود که بازی را برد و واقعاً باخت حق ما در این بازی نبود و حداقل اگر نتیجه آخر را بخواهیم در نظر بگیریم باید بازی را 3-2 می‌بردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و حریف از تک موقعیت‌ها استفاده کرد و بازی را باختیم.

 

وی در ادامه با اشاره به دو برد پیاپی با مسعود شجاعی گفت: خدا را شکر دو برد خوب کسب کردیم و شرایطمان در جدول خیلی خوب شد و آن 6 امتیاز کمک بزرگی برای ما بود ولی متاسفانه جای بدی باختیم. با این وجود مطمئنم با 1-2 برد خوب در هفته‌های آتی می‌توانیم به روزهای اوج برگردیم و همان تراکتوری باشیم که هواداران از ما انتظار دارند و اگر بدشانسی نیاوریم این اتفاق حتما خواهد افتاد.

 

مدافع راست تراکتور درباره پاس گلی که مقابل صنعت نفت داد هم گفت: خدا را شکر که توانستم برای تیم مفید ظاهر شوم و پاس گلی هم که دادم یک کار تیمی بود که به نتیجه رسید و همه بچه ها زحمت می‌کشند و حالا یک نفر پاس گل می‌دهد و یک نفر گل می‌زند ولی همه 11 بازیکن تیم در آن سهم داشتند.

 

1555116

 

فخرالدینی درباره سرمربیگری مسعود شجاعی در این تیم هم گفت: کار با آقا مسعود خیلی خوب است و به هر حال او خودش فوتبالیست است و همین باعث می‌شود رابطه خوبی با بچه ها داشته باشد و این صمیمیت به تیم منتقل شده است و روی روحیه بچه ها اثر خوبی گذاشته است و این را در بازی تیم و نتایج هم می‌توانید ببینید. در مورد انتخاب سرمربی نظری ندارم چون من یک بازیکن هستم و وظیفه‌ام چیز دیگری است و نباید در مورد این مسائل نظر بدهم و در این مورد باید از مدیریت باشگاه سوال کنید.

 

مدافع تراکتور در پایان با اشاره به تقابل با شهر خودرو در هفته نهم گفت: بازی با شهر خودرو بازی خیلی سختی است و یکی از سخت ترین دیدارهای ما در نیم فصل اول است ولی با توجه به شرایطی که داریم و شکست مقابل صنعت نفت محکوم به برد در این بازی هستیم.

دیدگاه‌ها