کد خبر : 1727796 | 07 دی 1399 ساعت 09:46 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

با تارتار می‌توانیم رتبه خوبی در پایان فصل کسب کنیم

عیدی: اخراجم مقابل سایپا یک بدشانسی بزرگ بود

مدافع پیکان درباره دربی مقابل سایپا و اخراج در این بازی و همچنین شرایط این فصل خودروسازان به توضیح پرداخت.

عیدی: اخراجم مقابل سایپا یک بدشانسی بزرگ بود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار این فصل سایپا و پیکان با هدایت ابراهیم صادقی و مهدی تارتار با جذابیت و البته حواشی خاص خودش دنبال شد و در نهایت با اخراج مجید عیدی و 10 نفره شدن پیکان، این بازی با تساوی یک – یک خاتمه یافت. مدافع پیکان درباره اخراج در دیدار برابر سایپا به این شکل توضیح داد: زمان بهانه آوردن نیست اما اخراجم واقعا بدشانسی بود. در آن صحنه بازی‌خوانی کرده بودم که توپ را بگیرم و رو به جلو حرکت کنم، چون اگر به توپ می‌رسیدم با دروازه بان تک به تک می‌شدم اما چون سرعتم بالا بود به بازیکن حریف خوردم که با نظر درست داور کارت زرد دوم را گرفتم و اخراج شدم. واقعا ناراحت کننده بود و هنوز هم ناراحتم. اتفاق خوشایندی نبود و امیدوارم که دیگر هیچ زمان اتفاق نیفتد.

 

مدافع پیکان در پاسخ به این سوال که تابه‌حال سابقه اخراج در یک مسابقه را داشته یا خیر گفت: در لیگ دسته اول یک بار اخراج شده بودم. اینطور بود که کارت زرد گرفته بودم اما متوجه نشده بودم و روی یک ضدحمله خطا کردم که کارت زرد دوم را گرفتم و اخراج شدم. در لیگ برتر سابقه اخراج نداشتم و این اولین اخراجم بود.

 

عیدی با تشکر از حمایتی که مهدی تارتار پس از بازی برابر سایپا از وی داشته گفت: ایشان به من روحیه دادند و همیشه حامی من بوده‌اند. سال گذشته از لیگ یک من را به نفت بردند و تلاش کردم تا خودم را به ایشان اثبات کنم. کار کردن با آقای تارتار خیلی برای من به شخصه مفید بوده و صد درصد در زندگی و آینده فوتبالی‌ام تاثیرگذار است. واقعا ناراحتم که در بازی هفته بعد نیستم چون بازی برابر تیم سابقم بود و رویارویی با آن‌ها برایم انگیزه خاصی داشت. بازیکنان مطمئنا مثل تمام بازی‌ها در این مسابقه هم با تمام توان بازی می‌کنند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم تا دست پر به تهران برگردند.

 

بازیکن تیم پیکان درخصوص شرایط پیکان با گذشت 8 هفته از مسابقات لیگ برتر هم گفت: الان شرایط جدول نشان می‌دهد که شرایط خوبی داریم. طبق برنامه ریزی که باشگاه و کادرفنی داشته شرایط مناسبی داریم ولی توقع آقای تارتار خیلی بیشتر از این‌هاست و ما هم سعی داریم که برنامه‌های مدنظر ایشان را پیاده کنم. به شما قول می‌دهم که پیکان یک رتبه در شان و شخصیت کارخانه پیکان کسب می‌کند. 

 

عیدی در پایان گفت: ما یک تیم جوان هستیم و آقای تارتار همانطور که گفتند کار کردن با جوانان را خیلی دوست دارند. تمام تیم سعی داریم که بانشاط در کنار بازیکنان باتجربه تاکتیک‌های مدنظر را دنبال کنیم تا در نتیجه‌گیری بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها