کد خبر : 1727801 | 07 دی 1399 ساعت 10:00 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: میلنر پنالتی‌زن اول است، صلاح دوم

یورگن کلوپ با حمایت از جیز میلنر ستاره باسابقه لیورپول تایید کرد که میلنر پنالتی‌زن اول این تیم است.

کلوپ: میلنر پنالتی‌زن اول است، صلاح دوم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ به حمایت از ستاره باسابقه و پیشکسوت لیورپول جیمز میلنر تایید کرد که میلنر پنالتی زن اول قرمزها است. کلوپ همچنین گفت که میلنر می تواند پنالتی را به بازیکن دیگری تحویل دهد و تصمیم گیری در این باره به عهده او است. کلوپ همچنین اعلام کرد که بعد از میلنر، محمد صلاح پنالتی‌زن دوم لیورپول است.

 

1557260

 

میلنر 34ساله تا کنون از روی نقطه پنالتی 19 گل برای لیورپول زده و تنها دو بار پنالتی های خود را از دست داده است. او آخرین بار سال گذشته در روز کریسمس در جریان پیروزی 4-0 لیورپول بر لستر پشت ضربه پنالتی ایستاد و یکی از گلهای تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

 

یورگن کلوپ در صحبتهای خود ضمن حمایت از ستاره پا به سن گذاشته تیمش گفت:" جیمز میلنر پنالتی‌زن شماره یک ما است. اما اگر جیمز در زمین نباشد پنالتی‌زن ما صلاح خواهد بود. اما وقتی میلنر در زمین باشد تصمیم به عهده او است و خودش باید تصمیم بگیرد که خودش بزند یا به کس دیگری بسپارد. گاهی اوقات شما احساس می کنید کاملا آماده نیستید. یا مثلا یک بازیکن تیم در همان بازی دو گل زده و شما می خواهید کمکش کنید یک گل دیگر بزند. این مدتها است برنامه تیمی ما بوده و ما مدتها است دیگر درباره اش حرف نزده ایم".

 

1556964

 

کلوپ در ادامه صحبتهایش گفت:" اخیرا وقتهایی که ما صاحب پنالتی شدیم بیشتر وقتها میلنر در زمین نبوده ولی حداقل یک بار را یادم هست که میلنر در زمین بود و پنالتی را به صلاح سپرد. برای من مهم تنها این است که توپ به تور بچسبد اما اینکه کدام بازیکن تیمم توپ را گل کند برایم اهمیتی ندارد".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها