کد خبر : 1727839 | 07 دی 1399 ساعت 12:31 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره تاتنهام در معرض خشم ژوزه مورینیو

سرژ اوریه ستاره تاتنهام با اذعان به اینکه احتمال پیوستنش به PSG وجود دارد خود را با خطر هدف خشم مورینیو قرار گرفتن مواجه کرده است.

ستاره تاتنهام در معرض خشم ژوزه مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، سرژ اوریه ستاره تاتنهام در آستانه بازی امروز تیمش مقابل ساوتهمپتون در یک مصاحبه کلماتی به زبان آورد که بدون شک ژوزه مورینیو سرمربی این تیم را عصبانی خواهد کرد. مورینیو نسبت به حفظ آرامش در رختکن تیمش حساس است و صحبتهای جنجالی اوریه به احتمال زیاد با واکنش او مواجه خواهد شد.

 

1557318

 

سرژ اوریه در یک مصاحبه با خبرنگار روزنامه انگلیسی سان در مواجهه به سوالی درباره علاقه باشگاه PSG به او اذعان کرد که در صورتی که چنین پیشنهادی داشته باشد خوشحال خواهد شد.

 

اوریه به روزنامه سان گفت:" وقتی می گویم PSG باشگاهی است که در قلب من جا دارد اصلا دوست ندارم روزنامه‌نگارها بعدش یادداشت بنویسند و بگویند نه، اوریه بازیکن تاتنهام هست و نباید چنین حرفی بزند. پاری سن ژرمن باشگاهی است که من بیشتر از همه باشگاه هایی که در آنها بازی کرده ام دوستش دارم".

 

ستاره تاتنهام در ادامه صحبتهایش گفت:" من وقتی جوان بودم و در لانس بازی می کردم هم عاشق پاری سن ژرمن بودم. یک روز با کمال میل به پاریس برمی گردم و این را پنهان نمی کنم. اگر از پاریس پیشنهاد بیاید هرگز ردش نخواهم کرد. در این باره هیچ شکی ندارم. اگر پیشنهاد بیاید که قبول می کنم ولی اگر هم نیاید من از اینجا کاملا راضی هستم و در این تیم شرایط خوبی دارم".

 

 

دیدگاه‌ها