کد خبر : 1727846 | 07 دی 1399 ساعت 13:09 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جمجمه‌شکسته ولوز به ورزشگاه خانگی برمی‌گردد

رائول خیمنز ستاره ولوز که از زمان مصدومیت شدید و شکستن جمجمه‌اش دور از میادین بوده امروز در بازی مقابل تاتنهام به ورزشگاه برمی گردد.

ستاره جمجمه‌شکسته ولوز به ورزشگاه خانگی برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، رائول خیمنز که ماه گذشته در جریان دیدار تیمش ولوز مقابل آرسنال با مصدومیتی بسیار شدید و نگران کننده مواجه شده و دچار شکستگی جمجمه شده بود امروز در دیدار ولوز و تاتنهام در ورزشگاه خانگی تیمش حضور خواهد داشت.

 

1557329

 

خیمنز مکزیکی در ماه نوامبر و در دیدار تیمش مقابل آرسنال از ناحیه سر با داوید لوئیز بازیکن آرسنال برخورد شدیدی داشت که شرایط نگران کننده ای را بوجود آورد.

 

1557330

لحظه برخورد سر با سر خیمنز و داوید لوئیز در دیدار دو تیم ولوز و آرسنال که جمجمه خیمنز را شکست

 

بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی تلگراف، خیمنز که در آن بازی دچار شکستگی جمجمه شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود بعد از مدتها تحت نظر بودن توسط پزشکان امروز برای بازی ولوز مقابل تاتنهام که در ورزشگاه خانگی ولورهمپتون برگزار می شد به ورزشگاه آمده و بازی را از اتاقک وی آی پی تماشا خواهد کرد.

 

1557331

ورزشگاه مولینکس آماده دیدار ولوز با تاتنهام و حضور خیمنز در استادیوم

 

البته خیمنز پیش از این برای دیدار با هم تیمی هایش به مجموعه تمرینی ولوز سرکشی کرده و با هم بازی های خود خوش و بش کرده بود. اما او تا حالا برای دیدن بازی تیمش به استادیوم مولینکس نرفته بود. حضور او نگرانی بازیکنان و  کادر فنی ولورهمپتون و هواداران این تیم را برطرف کرده و آنها را به بازگشت خیمنز به ترکیب تیم شان امیدوارتر می کند.

 

 

دیدگاه‌ها