کد خبر : 1727901 | 07 دی 1399 ساعت 17:59 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

اینیستا: ژاوی لایق هدایت بارسلوناست

آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا ژاوی را لایق هدایت این تیم می داند.

اینیستا: ژاوی لایق هدایت بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند به زودی و حتی شاید فصل بعد ژاوی روی نیمکت بارسا حضور داشته باشد.  ژاوی در حال حاضر تیم السد قطر را هدایت کرده و این تیم با تکیه بر صدر جدول و با هفت امتیاز اختلاف با تیم ردم دوم، شرایط خوبی را تجربه می کند.  آندرس اینیستا که بیش از یک دهه دوره فوق العاده ای را در کنار این بازیکن در خط میانی بارسلونا رقم زده بود، ابراز امیدواری با انتخاب رئیس جدید این باشگاه، اوضاع در نوکمپ دوباره به حالت عادی بازگردد.

 

1531249

 

آندرس اینیستا گفت: "این اتفاق به ژاوی و بارسلونا بستگی دارد. اما به نظر من روزی ژاوی و بارسلونا روزی همکاری می کنند، من نمی دانم چه زمانی، اما من ایمان دارم که این اتفاق رخ می دهد. ژاوی توانایی لازم برای هدایت بارسلونا را دارد. امیدوارم همه چیز بهتر شود و در انتخابات بعدی، باشگاه ثبات پیدا کند، زیرا در حال حاضر اوضاع خوب پیش نمی رود.

 

بارسلونا همیشه برای کسب عناوین مبارزه می کند. اعضای باشگاه انتخاب می کنند که چه کسی می تواند عنوان بهترین رئیس برای بارسلونا باشد. فارغ از نام رئیس بعدی، آرزو می کنم در بارسلونا همه چیز به حالت عادی بازگردد و این همان چیزی است که هر بازیکنی در این باشگاه می خواهد."

دیدگاه‌ها