کد خبر : 1727905 | 07 دی 1399 ساعت 18:43 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

دنی مرفی:

درک می کنم صلاح به رئال یا بارسلونا برود

بازیکن سابق لیورپول معتقد است محمد صلاح حق دارد که روزی این باشگاه را ترک کرده و به اسپانیا برای ادامه فوتبالش برود.

درک می کنم صلاح به رئال یا بارسلونا برود

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 28 ساله مصری باشگاه لیورپول که در انتهای فصل قدم در 29 سالگی خواهد گذاشت، از زمان حضورش در این تیم عملکرد درخشانی داشته است و تا سال 2023 با قرمزها قرارداد دارد.

 

 

1551099

 

 

او سالانه 12 میلیون یورو دستمزد می گیرد و از این حیث شماره یک لیورپول است با این حال رقم دستمزد او نسبت به بازیکنانی چون داوید دخیا(23 میلیون یورو)، کوین دی بروینه(19 میلوین یورو)، رحیم استرلینگ(18 میلیون یورو) و پل پوگبا(17 میلیون یورو) بسیار کمتر است و در واقع با ستاره های بزرگ تیم های دیگر لیگ برتر فاصله ای زیاد دارد. مساله ای که شاید باعث تحریک او برای جدایی شود.

 

 

1556965

 

 

او در مصاحبه اخیر خود با آاس تایید کرد که در مورد آینده همه چیز به باشگاه بستگی دارد و این یعنی باید پیشنهاد تمدید خوبی ارائه شود تا او به ماندن ترغیب شود. گفته می شود مقصد بعدی او یا رئال است یا بارسلونا.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول روز گذشته گفت که تنها دلیل صلاح برای ترک لیورپول، بدی آب و هوای انگلیس خواهد بود.

 

 

1557393

 

 

دنی مرفی بازیکن سابق لیورپول در این مورد حق را به صلاح می دهد. او به دیلی میل گفت:« امشب 2000 هواداری که به آنفیلد برای تشویق تیم برابر وست بروم می روند، باید به خوبی از صلاح حمایت کنند. هر کسی به خاطر مصاحبه اخیر او انتقاد و اعتراضی کند، کار درستی انجام نداده است.

در آن مصاحبه صلاح تنها گفت که نمی تواند آینده اش را در لیورپول تضمین کند و اینکه درهای رئال و بارسا را کاملا روی خودش نبست. او نگفت که حتما لیورپول را ترک می کند.»

 

 

1551101

 

 

مرفی ادامه داد:« هواداران طبیعی است که دوست داشته باشند ستاره های محبوب شان همیشه در مصاحبه ها بگویند تا پایان فوتبال برای لیورپول بازی خواهند کرد و تمام شایعات را رد کنند ولی باید از نگاه صلاح نیز به این قضیه توجه کرد. او متولد انگلیس نیست و شاید او و خانواده اش بخواهند به کشوری با آب و هواری گرم تر نقل مکان کنند. من قطعا اگر در لیورپول جایگاه تضمین شده صلاح را داشتم، همیشه برای این تیم بازی می کردم اما در این دوران طبیعی است که یک فوتبالیست خارجی دوست نداشته باشد همه فوتبالش در انگلیس بماند.

معتقدم فوتبالیست ها را باید بر اساس عملکردشان در زمین ارزیابی کرد و از این حیث هیچکس نمی تواند از صلاح انتقاد کند. من تصمیم احتمالی او برای رفتن به رئال یا بارسا را درک می کنم.»

 

دیدگاه‌ها