کد خبر : 1727931 | 07 دی 1399 ساعت 20:38 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: می‌خواهیم هلهله "آبادان برزیلیته" را بخوانیم

سرمربی نفت آبادان در پستی اینستاگرامی با اشاره به موفقیت چند هفته اخیر این تیم، خواهان حمایت بیشتر هواداران و مدیران استانی برای تداوم این شرایط شد.

پورموسوی: می‌خواهیم هلهله "آبادان برزیلیته" را بخوانیم

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان تا به اینجای فصل توانسته با عملکردی درخشان جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص دهد و شور و حال عجیبی بین هوادارانش شکل دهد. تصاویر شادی و جشن هواداران این تیم بعد از پیروزی‌ و موفقیت های چند وقت اخیر موردتوجه سیدسیروس پورموسوی نیز قرار گرفته و سرمربی نفت آبادان در صفحه اینستاگرامی خود به تمجید بازیکنان و هواداران این تیم پرداخته است.

 

سرمربی نفت در پستی که در صفحه‌اش قرار داده در اینباره اینطور نوشته است: با سلام به هواداران عزیز نفت آبادان و تقدیر از بازیکنان عزیز و پرتلاش تیمم. این پست برای من حس و حال دیگری دارد. وقتی غرور و خوشحالی را در بین هواداران تیمم می‌بینم به آن افتخار می‌کنم و قدردان بازیکنانم هم هستم که این اثر بزرگ را تا به اینجای لیگ به جا گذاشته‌اند. مطمئنا هواداران صنعت نفت آبادان شایسته اتفاقاتی شیرین‌تر هم در آینده خواهند بود و در این مسیر همه باید در کنار یکدیگر ضعف‌ها را پوشش دهیم. اینجا اول مسیر ماست. نه به جدول نگاه می‌کنیم و نه به مسیری که پشت سر گذاشته‌ایم. راه درازی باقی مانده و به حمایت تک تک شما چشم دوخته‌ایم. از مدیران تیم، اعضای کادرفنی و تدارکات و پزشکی تیم و مدیران استانی نیز سپاسگذاریم و در ادامه مسیر نیز خواهان این هستیم تا با حمایت و تلاش بیشتر برای سرافرازی صنعت نفت عزیز از هیچ کوششی دریغ نکنند. ما تا آخر فصل با هم خواهیم جنگید و هلهله آبادان برزیلیته را خواهیم خواند. برای این تیم بجنگید و بیش از همیشه مایه افتخار و شادی هواداران باشید.

 

صنعت نفت آبادان در پایان هفته هشتم لیگ برتر با تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر سیرجان در جایگاه دوم جدول قرار گرفته و این هفته در تهران برابر سایپا قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها