کد خبر : 1727932 | 07 دی 1399 ساعت 20:40 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: دوباره در مورد آگوئرو اشتباه نمی کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مورد زمان بازگشت سرخیو آگوئرو به میادین صحبت کرد.

گواردیولا: دوباره در مورد آگوئرو اشتباه نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو در دوران بعد از شیوع ویروس کرونا و در ماه های اخیر بسیاری از بازی های منچسترسیتی را از دست داده و هنوز مصدومیت او برطرف نشده است. پپ گواردیولا مدعی شد این بار نمی خواهد اشتباهات گذشته در مورد سرخیو آگوئرو جبران شود و او تا زمان بهبودی جایی در ترکیب نخواهد داشت.

 

پپ گواردیولا گفت: "من با دستیارانم یعنی خوانما لیلو و رودولفو بورل در مورد زمان بازگشت سرخیو آگوئرو صحبت کردیم و من به او نیاز دارم. امروز آگوئرو 20 دقیقه آماده و سرحال در تمرینات حضور یافت که این خبری فوق العاده برای ما بود.

 

1550311

 

ما واقعا به او احتیاج داریم، اما باید مراقب باشیم. ما نمی توانیم همان کاری را که در گذشته انجام دادیم تکرار کنیم، زیرا اینگونه آگوئرو دوباره خیلی زود مصدوم می شود. من می خواهم دقایق بازی دادن به آگوئرو را مدیریت کنم، اما در کل شرایط او را خوب دیدم. من این پسر را دوست دارم.

 

استراحت دادن به کوین دی بروین برابر آرسنال؟ او بازیکن بسیار مهم است. بعضی اوقات مانند دیدار آرسنال دی بروین را در لیست نمی گذارم و ترجیح می دهم او را برای لیگ برتر آماده کنم. جام های دیگر هم مهم هستند، اما ما نمی خواهیم خیلی از رده های بالای جدول لیگ فاصله داشته باشیم. ما دیدار مقابل حریف سرسختی به نام استون ویلا در پیش داریم و در صورت پیروزی به صدر نزدیک خواهیم شد."

دیدگاه‌ها