کد خبر : 1727958 | 07 دی 1399 ساعت 22:00 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

ضربه چشم‌نواز مهرداد در برد العربی؛

فریاد شادی محمدی بعد از گل تماشایی(عکس)

ستاره ایرانی العربی تک‌گل برتری تیمش مقابل السیلیه را به زیبایی به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته یازدهم و پایانی نیم‌فصل لیگ ستارگان قطر یکشنبه شب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم العربی در شرایطی که مهرداد محمدی و مهدی ترابی را به‌طور همزمان به‌عنوان وینگرهای راست و چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۱۹ در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف السیلیه رده هفتمی رفت.

 

 

1557469

 


مهرداد محمدی که انگیزه زیادی برای ادامه درخشش و تکرار گلزنی هفته قبل خود در دیدار امشب مقابل السیلیه داشت، توانست به زیبایی شکل ممکن این کار را انجام دهد.


در شبی که مهدی ترابی چند بار با نفوذ از سمت چپ زمین خلق موقعیت کرد، مهرداد محمدی نزدیک بود در دقیقه ۱۲ روی ضربه سر عبدالعزیز الانصاری در مقابل دروازه خالی السیلیه گلزنی کند که توپ از مقابل پای او عبور کرد و یک بار هم در دقیقه ۳۳ شوت زمینی او راهی اوت شد.

 

 

1557470

 


محمدی که یکی از عناصر اصلی خط حمله العربی بوده و غیبتش در مسابقات نیم‌فصل تاثیر زیادی در اُفت روند امتیازگیری‌شان داشت، امشب توانست دروازه السیلیه را باز کند تا تیمش را به سه امتیاز برساند.


وینگر ایرانی العربی در دقیقه ۴۳ پس از دریافت پاس سباستین سوریا، با سر توپ دیدنی مدافع السیلیه را با حرکت در عرض جای گذاشت و با شوت پای چپ زمینی که به گوشه دروازه رفت، گل اول بازی را به نام خود ثبت کرد.

 

 

1557471

 


در نیمه دوم العربی توانست از تک گل مهرداد محمدی به خوبی محافظت کند و در نهایت به برتری یک بر صفر خارج از خانه در آخرین مسابقه نیم‌فصل برابر السیلیه برسد تا در امتیاز ۱۲ با این تیم برابر شود ولی بخاطر تفاضل گل پایین‌تر در جایگاه هشتم جدول لیگ ستارگان قطر بایستد.


محمدی با گلی که امشب مقابل السیلیه به ثمر رساند، تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۵ افزایش داد و در رده چهارم جدول برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

 

 

1557472

 


مهدی ترابی، دیگر بازیکن ایرانی العربی نیز که به مرور زمان از بند مصدومیت رها شده، امشب مقابل السیلیه حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت و برخلاف دو مسابقه اخیرشان تعویض نشد.

دیدگاه‌ها