کد خبر : 1727960 | 08 دی 1399 ساعت 08:10 | 19.2K بازدید | 2 دیدگاه

دعوت تیم ها به آرامش؛ برنامه تغییر نمی کند

برنامه جدید سازمان لیگ برای برگزاری دیدارهای معوقه موجب اعتراض و بیانیه نویسی از سوی چند باشگاه شده است و همین شائبه تغییر مجدد در برنامه بازی ها را به وجود آورده است.

دعوت تیم ها به آرامش؛ برنامه تغییر نمی کند 

به گزارش "ورزش سه"،  دیروز برخی از مدیران تیم ها برای اعتراض به سازمان لیگ به صورت حضوری به ساختمان این سازمان مراجعه کردند اما سهیل مهدی اعلام کرد با توجه به زمان کم وهم چنین برنامه های پیش رو در ماه های آینده امکان تغییر برنامه ها وجود ندارد و از سویی سازمان لیگ در برنامه ریزی مجدد بازی ها دست کم فاصله 5 روز بین بازی ها را رعایت کرده تا تیم ها زمان کافی برای ریکاوری در اختیار داشته باشند. 

 

شاید یکی از نکاتی که موجب اعتراض تیم ها شده جابجایی هفته بازی ها بوده؛ به طور مثال برخی از تیم ها ابتدا بازی هفته دورتر را انجام می دهند ودر ادامه بازی هفته نزدیک تر. سهیل مهدی در این باره هم خطاب به تیم ها توضیح داده این جابجایی برای برگزاری دیدارهای معوقه بوده. این برنامه ریزی به گونه ای بوده تیمی به طور متوالی در خارج از خانه دو بازی و در داخل خانه دو بازی متوالی انجام دهد و این برای کمک کردن به جابجایی تیم ها در انجام بازی ها بوده است. دیروز در اعتراضات مکرری که از سوی باشگاه ها به سازمان لیگ صورت گرفت این سازمان تیم ها را به آرامش فراخواند و اعلام کرد برنامه بازی ها دستخوش تغییر نخواهد شد و در برنامه ریزی جدید تا جایی که امکان داشت تلاش شد ملاحظه همه تیم ها رعایت شود.

دیدگاه‌ها