کد خبر : 1727962 | 08 دی 1399 ساعت 08:25 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

جایگاه ویژه در وطنی؛ از بین می رود

در حالی که همه چشم انتظار تعویض چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی هستند پیمانکار تلاش می کند نصب سکوهای فلزی برای افزایش ظرفیت تماشاگران در ضلع غربی استادیوم را به پایان ببرد.

جایگاه ویژه در وطنی؛ از بین می رود  

به گزارش "ورزش سه"، با نصب این سکو اشراف خانه های این ضلع به استادیوم از بین می رود. به خصوص جایگاه وِیژه در استادیوم وطنی. اگر به یاد داشته باشید همیشه به هنگام بازی های خانگی نساجی چند تماشاگر خاص از یکی از خانه های اطراف به تماشای بازی نساجی می نشستند. در برهه ای مسئولان استادیوم بنری را روبروی این خانه نصب کردند تا جلوی دید آنها را بگیرند اما این تماشاگران با نصب داربستی بالاتر از بنر باز هم از نزدیک نظاره گر بازی های نساجی شدند و وقتی مسئولان استادیوم دیدند تلاش آنها برای از بین بردن دید خانه مورد اشاره به استادیوم نافرجام است داربست و بنری که موجب کور شدن دید جایگاه ویِژه به استادیوم شده بود را از بین بردند. اما اینبار به طور واقع جایگاه وِیژه استادیوم شهید وطنی کور خواهد شد به این خاطر همان طور که اشاره شد نصب سکوهای بلند برای افزایش ظرفیت استادیوم شهید وطنی آغاز شده است و خانه هایی که در ضلع غربی استادیوم هستند دیگر دیدی نسبت به استادیوم شهید وطنی نخواهند داشت. البته هنوز هستند برخی از ساختمان ها که در زمان برگزاری بازی ها به استادیوم شهید وطنی دید دارند و از اینروزها هم به هنگام برگزاری بازی های نساجی تماشاگران زیادی را در خود جای می دهد. 

 

اما بر اساس خبرهای رسیده از قائمشهر هیچ تلاشی فعلا برای تعویض چمن مصنوعی صورت نگرفته و نساجی کماکان مجبور است در همین استادیوم و همین زمین به میدان برود در حالی که این تیم مثل بیشتر تیم های لیگ برتری در تهران ودر زمین چمن طبیعی تمرین می کند. اضافه کردن سکو به استادیوم در روزهایی که به خاطر کرونا تماشاگری نمی تواند وارد استادیوم شود در نوع خود جالب است در حالی که نیاز نساجی چمن طبیعی بود نه سکوهای جدید.

دیدگاه‌ها