کد خبر : 1727991 | 08 دی 1399 ساعت 10:50 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: چلسی مقابل آرسنال فاقد شخصیت بود

فرانک لمپارد سرمربی چلسی در آستانه بازی امروز با استون ویلا می گوید تیمش در شکست مقابل آرسنال شخصیت نداشته و او امروز تغییراتی در ترکیب چلسی خواهد داد.

لمپارد: چلسی مقابل آرسنال فاقد شخصیت بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از شکست 3-1 مقابل آرسنال در روز شنبه امروز 48 ساعت بعد از آن بازی به مصاف استون ویلا می رود. فرانک لمپارد سرمربی چلسی در آستانه بازی مقابل استون ویلا با اشاره به شکست سنگین تیمش در بازی روز شنبه گفت چلسی در آن بازی شخصیت لازم را نداشته و او امروز با تغییراتی در ترکیب به مصاف استون ویلا خواهد رفت.

 

1557515

 

فرانک لمپارد در آستانه بازی امروز گفت:" نیمه اول بازی مقابل آرسنال بدون شک بدترین عملکرد ما در این فصل بود. ما انرژی نداشتیم. ما در چهار بازی اخیر سه بار باخته ایم و فقط یک بار پیروز شده ایم. به این شرایط باید واکنش نشان داد. بازیکنان ما در این بازی فاقد شخصیت بودند و خودشان این را می دانند".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" ما در نیمه اول شخصیت پیروزی نداشتیم و اگر منصف باشیم در نیمه دوم هم این شخصیت را نداشتیم. در بازی امروز چند بازیکن که در بازی قبلی در میدان بودند در زمین حضور نخواهند داشت. فوتبال بازی بی رحمی است و اگر در جریان یک مسابقه اصول اولیه را رعایت نکنید مجازات خواهید شد".

 

 

دیدگاه‌ها