کد خبر : 1728012 | 08 دی 1399 ساعت 12:43 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسکولز: برونو فرناندس از من بهتر بازی می‌کند

پل اسکولز ستاره سابق منچستریونایتد می گوید از هواداران سرسخت برونو فرناندس است و ستاره پرتغالی را حتی از دوران بازی خودش در شیاطین سرخ بهتر می داند.

اسکولز: برونو فرناندس از من بهتر بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد می گوید از هواداران پر و پا قرص فوتبال برونو فرناندس ستاره پرتغالی این روزهای شیاطین سرخ است و حتی او را نسبت به روزهای بازی خودش برای یونایتد بازیکن بهتری می داند. اسکولز می گوید آرزو می کرد که می توانست در تیم یونایتد در کنار برونو فرناندس بازی کند.

 

1557549

 

فرناندس از زمانی که در ژانویه گذشته اسپورتینگ لیسبون را ترک کرد و به یونایتد پیوست به یکی از ستاره های اصلی شیاطین سرخ تبدیل شده و نقش مهمی در شرایط خوب این روزهای تیمش دارد. فرناندس از زمان حضور در ترکیب یونایتد تا امروز روی 52درصد گلهایی که توسط این تیم به ثمر رسیده نقش داشته است.

 

پل اسکولز در مصاحبه با وبسایت منچستریونایتد در این باره گفت:" کاری که برونو فرناندس می کند واقعا استثنایی است. یونایتد اگر یک بازی عقب مانده خودش را ببرد می تواند به رتبه دوم لیگ برتر صعود کند. آنها حتی اگر بازی قبلی شان مقابل لستر را می بردند می توانستند جلوتر از لیورپول صدرنشین شوند. با توجه به شروع خیلی بدی که تیم در ابتدای فصل داشت این واقعا عجیب است".

 

1557548

 

اسطوره شیاطین سرخ در ادامه گفت:" یونایتد شرایط خوبی دارد و من معتقدم بهتر خواهد شد. آمار برونو فرناندس واقعا استثنایی است. امیدوارم بتواند همینطور ادامه دهد. او از من بهتر است. هر چند با من تفاوت دارد. او بیشتر از من گل می زند و بیشتر از من گل می سازد. دوست داشتم کنار او بازی کنم. فکر کنم بهترین موقعیت می توانست این باشد که پشت سر او بازی کنم. این بهترین ترکیب می‌شد".

 

 

دیدگاه‌ها